Hee iedereen,
Jeetje wat een verhalen! Nu durf ik eindelijk ook mijn vehaal kwijt, want ben altijd bang dat niemand het gelooft!
Ik ben 19 jaar en een jaar geleden had ik een droom... In mijn droom was ik van het perron afgeduwd en viel op de treinrails, ik kon niet erg en er kwam een trein aan op dat moment... Ik werd schreeuwend wakker en pakte mijn telefoon om mn beste vriendin een bericht te sturen dat ik was overreden door een trein! Dit was rond 01:00. Ik was helemaal bezweet en had ongelofelijke verschrikkelijke pijn in mijn armen en benen! Ik ben serieus huilend door het huis gaan rennen omdat ik zoveel pijn had! En elke keer als ik weer in slaap viel ging mijn droom verder op het moment dat ik op de rails lag en de trein zag aankomen.. Ik heb tot 05:30 niet meer kunnen slapen door de omstandigheden. Toen ik die ochtend wakker werd, voelde ik me prima en er was niks aan de hand! Alsof het nooit gebeurd was... Er gebeuren al jaren onverklaarbare dingen in mijn kamer. Mijn kamer is ook ouder dan de rest van het huis. Mijn ouders sliepen er vroeger en die zeggen dat het er spookt en ik heb hetzelfde idee. Ik ben deze droom nooit meer vergeten en kan er geen verklaring voor vinden.. Kan iemand mij alsjeblieft helpen?