Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom over mijn overleden kleinkind

annet
12 jaar geleden

hallo mensen

ik zou graag willen weten wat mijn droom betekend
in 2010 is ons kleinkimd overleden hij was toen bijna 20 maanden oud
sinds hij overleden is heb ik zo nu en dan een droom en het is elke keer dezelfde droom
mijn kleinzoon komt de slaapkamer binnen niet via de deur maar van boven er zijn veel kleuren om hem heen allemaal vrolijke kleuren en hij lacht
hij steekt zijn handje naar me uit en vraagd dan of ik met hem mee ga,ik zeg dan tegen hem dat ik niet mee kan omdat ik voor zijn papa en mama
opa en tante en ooms moet zorgen zeg hem dan dat ik heel veel van hem hou en hem altijd bij me zal dragen en dat hij overal met me meegaat waar ik ook ga of sta elke stap
dan gaat hij langzaam naar boven en zwaait en verdwijnt langzaam.

ik hoop dat jullie me kunnen vertellen wat dit betekend ben erg benieuwd

groetjes annet

12 jaar geleden

Hoi Annet.

Ik denk dat je nog teveel zorgen hebt om je kleinkind, hij laat zien door al die kleuren dat hij het goed heeft, blij is, dat hij vraagd of je mee wil gaan, kan betekenen dat hij je mee wil nemen naar zijn afsteming om te laten zien hoe het daar is, zodat je hem beter los kan laten.

Je zegt hem dat je van hou en hem altijd bij me zal dragen en dat hij overal met me meegaat waar ik ook ga of sta elke stap
dan gaat hij langzaam naar boven en zwaait en verdwijnt langzaam.

Blijf even goed met liefde aan hem denken, maar probeer hem ook helemaal los te laen, zodat hij ook verder groeien kan aan gene zijde.

Groeten hans.