Ik heb een droom gehad, een hele rare. Ik had iemand vermoord, en toen wou de geest van die persoon bij mij in een pennendoosje wonen. Ik heb hem een pennendoosje gegeven, dat pennendoosje is voor mij in het echte leven niet onbekend. die heb ik ooit van mijn tante gekregen. De geest kon niet meer uit het doosje komen en wou spelen. Ik liet hem eruit en toen zei ik: "kom maar spelen." De geest kwam eruit en begon iets te doen wat niet goed was, al kon ik met niet herinneren wat het was. Toen ving ik hem weer in het pennendoosje, wat wel een tijdje kostte. Ik liet hem los in een eikenhouten kast met glazen ruite in elke deur, en toen deed ik de kast dicht. De kast vulde zich met rook en ik hoorde een soort trillende computerstem seggen: "ik wil spelen, laat me eruit!" toen kwam mijn moeder en zei: "negeer maar gewoon." toen kwam ineens een vriendin van mijn moeder langs en toen was de droom afgelopen. Ik heb deze droom al eens eerder gehad, maar deze keer toen ik wakker werd voelde ik me veel banger. Ik wil graag weten of dit een betekenis heeft en wat die is.