Het ontwikkelen van wat? Ik begrijp eerlijk gezegd jouw bericht niet echt, je vertelt dat je spiritueel aangelegd bent, waarvan ik dacht dat je een doodgewone veel te hard proberende new-age kind of type bent, tot je begon te praten als een twaalf jarig meisje en begon te denken dat je Aphrodite bent. Dat was het punt dat ik je niet meer serieus nam.
Aphrodite was -mocht ze bestaan hebben- een arrogant en verwend meisje, alleen om dat ze mooi was. Dat kan ik ook.
Overigens voel je jezelf in jouw dromen als een Romeinse krijger, wat je Aphrodite theorie teniet doet, aangezien Aphrodite uit de Griekse en niet de Romeinse mythologie komt.
O, ik wil trouwens ook even zeggen dat ik je vreemd vind omdat je heilig water in het gezicht van een exorcist gooit, want dat heilige water had de exorcist nog wel kunnen gebruiken om de demonen uit te drijven (want het is een exorcist)
Maar op je vraag of iemand je kan helpen verder te ontwikkelen, misschien moet je aan je Nederlands werken, een beetje opgroeien en een boek schrijven. Je hebt genoeg fantasie.