ik heb regelmatig contact gehad met overleden mensen.ik roep het niet op,maar het gebeurt spontaan en iedere keer bij vreemde mensen.iedere keer als dat gebeurt moet ik de mensen waarbij dat gebeurt waarschuwen of behoeden voor de fouten die ze maken,want de geesten die dan een soort van bezit van me nemen zijn heel verdrietig over de manier waarop hun levende dierbaren leven.Als dit gebeurt is het altijd heel heftig en heb ik er bijna geen controle over.Ik krijg namen,uiterlijken en boodschappen door.Boodschappen voor de mensen die ik tegenover me heb en vaak is de connectie tot stand gekomen door aanraking van de persoon.De eerste keer dat het gebeurde was op een vrijdagavond.Ik belde een vriend van me op om te vragen wat ie ging doen.Hij zei dat ie met een collega thuis een pilsje ah drinken was en dat ik ook wel langs mocht komen.Vervolgens ga ik naar die maat van mij en daar zit zijn collega op de bank,die ik nog nooit had gezien dus ik stel me netjes voor en terwijl ik zijn hand aanraak word ik bevangen door iets wat mij overviel,maar ook heel verdrietig was.Ik wist meteen dat ik mezelf niet was.ik dacht zelfs dat er iemand langs me zat.Ik zeg dit dus tegen Franske ,dat er iemand langs mij zit die heel verdrietig is en ik kon zijn hand niet loslaten.ik begon te huilen,maar wist zeker dat dit mijn tranen niet waren.dit was zo'n diepe emotie en zeker niet mijn emotie.Deze man was verdrietig om franske.Ik zeg franske dat er een man langs mij zit van een jaar of 60 met een grijs snorretje.
nog steeds franske die ik net voor de eerste x zie he.franske vraagt mij constant hoe die heet.ik weet het nie en zou het hem heel graag willen vertellen,maar weet het nie....ik sluit mijn ogen en hoor alleen nog maar de naaam jos in mijn hoofd....ik denk als ik nu jos zeg en hij kent geen jos dan jammer,maar zou iki ook wel balen denk ik...ik zeg,franske,ik denk dat ie jos heet ,maar pin me er niet op vast.zegt franske:echt waar?das ons pap.ik zeg:echt?ja zegt ie die is 2 maanden geleden overleden aan kanker.toen wist ik dat ik echt contact had.met een omhelzing heb ik de energie over kunnen geven aan franske.ik was flabbergeusted en ben ff bezig geweest om die energie kwijt te raken,maar franske was blij dat ie met zijn vader had kunnen praten via en wildvreemde.een half jaar later kreeg ik het bericht van mijn maat dat franske een stuk darm had moeten laten verwijderen ivm zijn losbandige leven.(alcohol ed)Dit is 1 vd ongeveer 15 x dat ik dit heb meegemaakt en bijna iedere keer door aanraking,soms ook niet.