Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Geesten? Aura's en vroeger

Rik!
11 jaar geleden

Beste mensen.

Ik ben een Rik ik ben een Jongen en ben 15 jaar.
Ik heb vroeger ervaring gehad met geesten.
Ik vond dit nooit erg en Hellaas gaat het nu minder en krijg nu vaak aura's tezien. Ik verzamel stenen en geloof in de kracht van zo'n steen als iemand anders een steen bij zich draagt zie ik ook een aura. Maar over geesten :D ik zie bijna nooit geen Geesten meer.
Nu noem ik het geesten maar weet geen andere benaming, Ik zat vroeger bij mijn oma in de armen en was toen 4 of 5 ik kan het zelf niet meer herinderen maar toen ik in de armen van mijn oma zat zij ik opeens opa! opa!.
Mijn oma zij nee kind dat is opa niet. Opa staat op de foto in de kamer. Ik zij opa op dak!
Mijn oma stond verbaast te kijken en vertelde dit verhaal aan mijn moeder toen ze er weer was van haar werk.
Het komt dat ik mijn opa heb gezien omdat(Altans dat denk ik ) hij 3 maanden voor mijn geboorte is overleden. Mijn opa hield altijd van kinderen en Keek er al naar uit om het kind van mijn moeder (ik dus ) tezien.
Sinds kort voel ik weer dingen... Het lijkt als of ik bekeken word en ik Droom vaak over overleden mensen ( opa's en mijn oppas waar ik het zo over ga hebben)
maar het is wel heel erg Rustig een vredig gevoel alsof het geen kwaad heeft.
Laats ik werd wakker en zach oppeens toen ik mijn ogen opeden een WITTE waas het had een vorm (van een man of een vrouw ik weet het niet?) Een klein jaartje geleden is mijn oppas overleden zij is de zelfde dag dat ik geboren ben ook geboren (niet het zelfde jaar) Ik kende haar 14 jaar ze woonde ook in mijn straat elke dag zag ik haar.
Toen ze overleed was ik onrustig Droomde steeds over haar en vond dit ook lastig.
Maar nog even over de Witte waas ik dacht dat zij het was ik denk soms ineens (als je aan iets denkt) Het gene wat dat persoon wilt zeggen dat denk ik dan en kan gewoon voor hem uit praten.
Toen ik dus wakker werd en de witte waas zag dacht ik direct aan mijn oppas niet prakiseren maar het kwam eerder in me op dan in dat je het ziet en dan pas denkt (Sorry best een lastige zin :D )
Ook hoor ik steeds om 21:43 een hond blaffen (als ik dan al om dat tijdstip in bed lig) want mijn oppas had een hond en en die hond hoor ik dan steeds blaffen. Toen een paar weken na de dood moesten ik en mijn moeder de hond uit laten.
Dus we deden de deur open hond eruit en opeens hij begint HEEEL rustig te zitten en blaft als een wolf dat doet recht tegen over me geen enkele blik naar mij maar recht voor zich uit, Ik denk dat mijn oppas daar stond omdat ik geloof dat dieren en voornamelijk honden ook iets hebben met overleden mensen.
Ook als ik meestal slaap of net ga slapen hoor ik het geluid van een aanster met zo'n roller of vuursteen niet electrisch.Ik heb er nog weinig verstand van net zoals de kleuren van de auras dus kan iemand mij helpen of ik nog in contact kan komen of meer teweten krijgt over aura's.

Bedankt voor het begrip

Rik!
11 jaar geleden

Iemand die me iets meer kan zeggen over aura's en over mijn verhaal

dank!

martin
10 jaar geleden

Hey Rik, Zie je in je droom ook Jezus? Zou hij de witte waas kunnen zijn?

Groeten, Martin