Sinds mijn opa is overleden krijg ik zowat elke avond van die warme gloeden over me heen. Het voelt dan alsof er honderden mensen bij me in bed liggen en om me heen staan. Als ik in bed lig dan krijg ik het warm en voel ik af en toe een koude zucht in mijn nek, ook voel ik vaak wat in mijn haar kriebelen en het voelt soms alsof er iemand op mijn gezicht zit te strelen\tekenen. Ook voel ik vaak handen die mij aanraken, bijvoorbeel op mijn voeten of mijn handen of mijn rug. Ik durf s'avonds ook niet in de spiegel te kijken omdat ik dan bang ben dat ik iemand zal zien in de spiegel. ook heb ik altijd het gevoel dat ik achterna gezeten word, alsof iemand me steeds achterna loopt! Daarom ren ik ook altijd de trap op en ga ik zo snel mogelijk in bed liggen. Ik heb dit nu al best een tijdje, zowat 3 jaar. Mijn nichtje kan geesten zien, en mijn zus die ziet ook meer dan andere mensen. Ik heb wat op internet gezocht, en daar stond allemaal dat ik geesten kan voelen en waarschijnlijk er ook kan mee communiceren. Ik durf dit aan niemand te vertellen omdat ik bang ben dat ze me gestoord en gek gaan vinden.