Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Orbs in mijn droom

Dacanda
10 jaar geleden

Ik hoop dat ik een antwoord kan krijgen, ik heb namelijk gezocht en gevraagd om inzichten. Maar ik weet het niet zeker of dat werkelijk zo is.

Twee dagen geleden zag ik ineens mijn eigen foto, wel een donkere achtergrond waardoor ik meer op de voorgrond kwam te staan. Ineens ik in het licht met heel veel licht punten om mij heen. Ik hoor mijzelf zeggen dat dit heel veel Orbs zijn en ontzettend vel.

Kan iemand mij hier iets over vertellen?

Alvast bedankt.

Warme groet, Sanne

10 jaar geleden

Hoi Sanne,

Ik heb hier zelf veel ervaringen mee na jaren, en het is vaak zo wanneer je om inzichten vraagt, deze ook daadwerkelijk krijgt.
Orbs zijn beschermengelen van bovenaf. Dit kan een overleden dierbare zijn, een huisdier of een Aartsengel.
Orbs zijn er in erg veel verschillende kleuren. De meest voorkomende zijn Wit, paars, blauw en groen voor zover ik me kan herinneren.
Er zijn op facebook veel pagina's over orbs en spiritualiteit. Als je wil kan ik een link van een aantal sites hier neerzetten voor je zodat je kan kijken hoe en wat. Ik ben zelf ook lid van veel van deze pagina's.

Ik hoop dat je zo voldoende informatie hebt en laat me maar weten of je daar behoefte aan hebt.

Liefs en warme groet,
Karein