Hey iedereen,
Voor mij is het een grote stap om dit te schrijven. ik beef en heb het warm en koud. Ik ben een zeer angstige persoon. ik durfde ondanks mijn nieuwsgierigheid bijna niets van de artikels over geesten te Lezen.
Ik weet sinds een 2tal maanden dat ik hoog sensitief ben. (Kort gezegd heel gevoelig, dingen dieper voelen dan een andere persoon, heel veel over iets nadenken (Sommigen hebben ook een gave))
Ik loop een hele dag met angstige gedachten rond. In de avond word het erger. Ik ben nog steeds bang in het donker en slaap soms met licht aan. Ik ben 20 jaar.
Toen ik een jaar of 8 was werd ik midden in de nacht wakker en hoorde ik iemand op de trap stappen. toen ik keek zag ik iemand recht in mijn ogen kijken. Nadat we oogcontact hadden gemaakt bukten hij zich zachtjes.
Ook heb ik altijd het gevoel dat ik van alles voel ik weet niet of ik het mij voorstel of het ook zo is.
Soms heb ik voorgevoelens die dan uiteindelijk ook waar zijn.
Ik ben bang om iemand te zien. vaak houd ik me s avonds zo lang wakker tot ik niet meer (soms is dat 5uur) kan omdat ik bang heb om te slapen om iemand te zien in het donker. vanaf dat ik een mini geluidje hoor doe ik mijn ogen open. De volgende dag ben ik natuurlijk uitgeput. maar ik ben steeds weer zo blij als het licht is en ik de nacht doorstaan heb. Soms wil ik iemand zien maar de moment dat ik er aan denk begin ik te panikeren.
Iemand die me van mijn schichtigheid, bang kan afhelpen? en wat kan uitleggen?