Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Band krijgen met overleden meisje ?

Danger Wolfs
9 jaar geleden

Hey iedereen ik wou gewoon vragen of je een band kunt krijgen met een overleden persoon ? Omdat ik heb een ouija bord en ik heb door dat bord een meisje leren kennen (overleden) en toen ik wou stoppen met het ouija bord werd er zonder dat ik het bord of iets aanraakte laat mij niet alleen gespeld . En sindsdien ben ik veel met ouija bezig omdat dat meisje steeds terug komt en vaak de woorden helemaal zelf speld . Nu vind ik het fijn dat zij er is. omdat ik niemand heb om eens een fijn gesprekje mee te hebben .

Boodschap
9 jaar geleden

Hoi stop met het ouja bord spelen, je laat je in met dingen die jij kunnen schaden.

De kans dat jij echt met een klein meisje praat is klein het kan ook een kwade geest of demoon zijn.
Wanneer jij met dat bord speelt geesten oproept of er contact mee legt op een andere manier stel jij jou zelf open voor zowel goede als kwade geesten.
Dat zei niet tastbaar zijn wil niet zeggen dat ze je niets kunnen doen. Ze kunne. Je manipuleren, ongelukken geven, bezit van. Je lichaam nemen enzv.

Stop met communiceren met die geest!

roy
9 jaar geleden

se is een oude vrouw kan het je oma zijn

roy
9 jaar geleden

beter niet oveledenedierbaren op roepen boozen overledene zijn sterikte en kom je heel moelek van af

sterikte

roy
9 jaar geleden

ze is slecht vertrouw haar niet niet pas op blijf bij dat bord uit de burt
ik prat net overledene daar hep ik geen bord voor nodeg
prober in kontakt te komen met je gids kun je zo vinde