Goededag allemaal,
mijn vriendin komt uit Bosnie en had vroeger na de oorlog last van schimmen die ze zag. Dit had ze als klein meisje. Dit waren dan mannen met geweren.Na hele lange tijd nergens last van te hebben gehad, zijn wij in Juni samen gaan wonen en is ze bij mij ingetrokken. Sinds die tijd heeft ze meerdere keren last gehad dat ze midden in de nacht wakker word omdat ze het gevoel heeft dat ze bekeken word. Als ze dan wakker word ziet ze ook daadwerkelijk iemand staan. De ene keer is het een vader met 2 kinderen en daarna een aantal keren dat er andere personen staan. Ze ziet duidelijk wat voor haar degene heeft, hoe die staat en wat hij aan heeft. Ze ziet alleen zijn gezicht niet. Zelfs op vakantie heeft ze dit gehad, dit geval was het een politie agent die aan het eind van het bed stond haar aan te kijken. Als ze me dan op dat moment in paniek wakker maakt, zie ik helemaal niks en zij wel maar ze is er ontzettend bang voor. Ze wil er ook geen aandacht aan schenken omdat ze bang is dat het dan erger gaat worden, vandaar dat ik dit nu ook schrijf. Als ze de lamp aan doet of er met haar telefoonlampje op schijnt zijn ze weg. Ze durft op dat moment niks meer ik moet met haar naar het toilet en moet de hele tijd dan bij haar blijven. Ik weet niet wat ik hier mee aanmoet, kan iemand ons hier verder mee helpen alsjeblieft of zijn er mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en wat hebben jullie er aan gedaan??
1 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door NickyMel.