We hebben hier een droomforum waarbij we een verklaring proberen te leveren die strookt met de realiteit.
We pretenderen niet het zoveelste zweefclubje te willen zijn.
We houden ons dus niet bezig met "entiteiten" of buitenaardse wezens, of andere universa en eventuele spiritistische hoogstandjes.
Spiritualiteit is iets totaal anders dan spiritisme (omgaan met geesten). Hoewel zweefclubjes daar nauwelijks onderscheid in maken.
Het gaat daar meer om de sensatiezucht en het pronken met "gaven" en "hoge inwijdingen".
Waar we hier niet van onder de indruk raken en dat met reden.
Niets is namelijk zo ijdel als het spiritistische ego.
Verder verzoek ik je niet het forum te overspoelen met berichten want dan zal ik moeten ingrijpen.
Posten die niet voldoen aan ons kader worden niet beantwoord en desnoods verwijderd, want anders trekken we een ander publiek aan dan onze doelgroep.
Verder komt mij voor dat je teveel films en Science fiction bekijkt en/of zweefclubjes frequenteert.
We doen hier niet aan het uitdrijven van demonen (exorcisme)
We sluiten de spirituele dimensie of de metafysieke wereld niet uit, maar onthouden ons wel daarover iets concreets te zeggen, omdat het eenvoudig niet te verifiëren valt.
Probeer dus even te landen a.u.b.
Koude kan met het onttrekken van energie te maken hebben wat vaker voorkomt bij seances enz.
Maar op zich nog geen bewijs is voor "entiteiten".