Hallo
Het was oorlog en ik verschuilde me in een bordeel, ik was als hun gekleed maar zodra er militairen binnen kwamen werd ik door een man mee naar boven genomen dat is toevallig mijn man alleen in mijn droom dus niet.
Het voelde heel vertrouwd dat ik meeging, boven gebeurde er niets zodra de militairen weggingen kon ik weer naar beneden.
Ineens een inval, ik moest rennen kreeg een ouderwets pistol om me te verdedigen van mijn man( niet in mijn droom)
Allemaal bommem om me heen plofte neer bij al die ouderwetse kever auto's waar ik me achter verschuilde.
Plots zie ik daar een jongetje met zo'n ouderwetse pet en broek met bretels een gigantische stoffen zak over zijn rug dragend de straat in lopen, kind was amper 8.
Waar hij liep viel een bom, ik huilde voor het kind.
Het kind krabbelde overeind en liep naar een voordeur die open ging, ik kon nog zien dat bij de voordeur een trap naar boven liep, dus dat het een bovenhuisje was.
Na het gevoel te hebben daar euwig gezeten te hebben bracht ik mijn vluchting voort.......tot er geroepen werd maaaaaaaaaaamaaaaaaa wakker worden????
Een heel verhaal heb het ongeveer een jaar geleden gedroomd maar blijf met die vraag zitten, wat was dit, het voelde te echt alsof ik het al had meegemaakt