Hallo, ik had vandaag iets zo vreemds meegemaakt. Ik lag in bed was aan het dromen. Ik voelde dat ik moest plassen dus wilde opstaan, toen ik wilde opstaan kon ik niet wakker worden een oog was wel open en kon alles om mij heen zien,maar het andere oog lukte niet heel gek ik kon niet wakker worden.. maar in mijn droom liep ik dus naar de wc om te plassen maar niet alles kwam eruit, dus had nog een volle blaas(achteraf bleek dat ik echt geplast had ik mijn bed..) ik vroeg in mijn droom of ik aub wakker mocht worden en ging bidden om wakker te worden. Toen was ik weer in een droom ik was in mijn oude huis met mijn ex we waren aan het knuffelen, Toen kwam mijn broetje binnen maar hij had geen sleutel dus kon niet naar binnen , dus ik snel tegen mijn ex zeggen ga naar boven ga , dus hij ging zich daar verstoppen. Toen werd ik weer soort van wakker(maar was niet echt wakker) maar lag nog steeds vast op mijn bed terwijl ik wel alles zag maar dus niet echt wakker kon worden dus ik weer vechten om wakker te worden en opeens dacht ik mis moet ik de waarheid aan mik ed vertelle (we zijn nogal met veel gedoe uit elkaar gegaan) En hij wilt nog bepaalde dingen in het echt. Dus ik dacht mischien is dat het dan kan ik wakker worden fus ik weer in die droom en mijn moeder was boos op mij omdat ze wist dat ik iemand binenn had gelaten.. Dus zij helemaal zovan ja ik bla bla bla.. maar ik hoorde alles van boven en was ook boos op haar.. dus nu liep ik naar boven naat mijn ex maar gek genoeg had ik een veroeste stok in mijn hand(die van een dweil) dat zou ik in mijn ex zijn kont stoppen. Dus ik liep naat boven en zei tegen hem ik moet je wat vertellen.. En toen werd/schrok eindelijk(alsof ik hem niet de waarheid mocht vertellen)ik wakker. Dus gelijk naar de wc.. en zag dat ik dus een beeetje in mijn bed had geplast. Weet iemand wat dit te betekenen heegt?