Hoi Allemaal,
Ik wou jullie graag wat vragen over wat mijn droom betekende, hij gaat als volgt;
met een hele groep mensen stond ik op een stuk land, ik zag dit vanuit de lucht.
De goede en sleche mensen werden opeens van elkaar gescheiden.. ik behoorde tot de goede, ookal twijfelde ik hier heel erg aan.
Opeens zweefden de goede, waaronder ik dus ook, in een soort licht waar een vrouw voor ons stond. Ze straalde hele mooie kleuren uit en ze werd door mij en de menigte als heilig aanschouwd. Iedereen boog voor haar en wou ze wouden zo graag dichter bij komen maar dit lukte niet. Ik stond voor haar, (de menigte zweefde in een halve cirkel, iets lager dan mij achter me) en k vroeg de vrouw; Waar is Maria nu? (de moeder van Jezus bedoel ik hiermee). De vrouw antwoordde; dat kan je nu nog niet zien, en ook nog niet weten. mischien zijn er vissen om haar heen of mischien wat anders. Ze is in iedergeval gelukkig. Dit antwoordde ze en hierbij zag ik een aantal vissen zweven met water wat omhoog spoot.
De menigte en ik zweefde weer naar beneden, toen ik besefte dat ik wegging raakte de vrouw me vingertop aan. Iedereen was jaloers, k vond het prachtig en had een enorm ontzag voor de vrouw.
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen met de uitleg van deze droom.
Groetjes, Boy