Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Hallo,
Al een hele tijd heb ik het gevoel dat er iets aanwezig is hier in huis. Als ik op de bank zit met de laptop zoals nu, dan voel ik soms een soort van koude wind in mijn gezicht, en krijg ik vaak rillingen over mijn rug/schouders en nek.
Mijn zoontje is wordt ook best vaak wakker 's nachts. De ene keer is hij helemaal in paniek en schreeuwt hij alles bij elkaar, en nadat de paniek gezakt is gaat hij zitten brabbelen en daarna valt hij weer in slaap. De andere keer is hij niet in paniek, maar is keihard aan het lachen en aan het schateren.
Vandaag kwam ik met hem thuis en begon hij te huilen toen hij naar het huis keek. Hij was een paar daagjes gaan logeren bij mijn schoonouders, en daar heeft hij ook een nacht geschreeuwd.
Ik heb geen idee hoe ik erachter kan komen wie of wat het kan zijn, kan iemand me hierbij helpen?
Groetjes Sandra
Hoi Sandra.
Ik denk dat er een geest bij jou in huis is die aandacht vraagt, je zou een helderziende kunnen raadplegen, dat die vragen kan wat of de bedoeling is van zijn bezoek aan jou, waar hij ook het kind bij gebruikt om jou aandacht te krijgen.
Volgens mij ken je die persoon, denk maar eens goed na.
Sterkte en groeten
H@ns.
hoi sandra, ik denk inderdaad ook dat er een geest in je huis aanwezig is. dit kan inderdaad een bekende van je zijn maar ook een vreemde. heb je zelf ook het gevoel dat je vaak moe bent en veel hoofdpijn of iets dergelijks hebt? op die manier kan een geest energie van jou afnemen,. misschien heb je vaker iets gemerkt, maar er nooit op gereageert dat de geest nu inderdaad via je zoontje je aandacht probeert te trekken. en bovendien, kinderen zijn ook veel meer ingesteld op het paranormale, praat erover en ontken niet naar hem dat er iets is, kan alleen maar angst opwekken en zal hij er niets meer over durven zeggen
als ik jou was zou ik naar een paragnost gaan, die kan je precies vertellen hoe of wat. ook kan je je huis zuiveren met wierook (sali)
succes
gr Ellen
/Dag beste,
het is inderdaad een aanwezige.
dit kan positief of negatief zijn,
kindjes zijn zeer gevoelig voor dit en zij denken dat dit normaal is.
vandaar dus de huil en lach buien.
ze kunnen er mee spelen of je kind juist bang maken.
honden en katten zien dit ook.
naar gelang je ouder wordt zie je dit niet meer en herriner je, je dit ook niet meer.
er zijn gevallen die deze gave/ vloek blijven hebben maar daar leer je mee leven.
Dit kan iemand zijn dat op jouw grond gestorven is of geleefd heeft, of misschien een overledene die je dierbaar was.
dit kan zeer veel zijn.
als uw kind meer huilbuien heeft is dit niet zo goed.
ik zou zeker geen helderziende aanschaffen, sinds deze gewoon geld willen en 9/10 onzin vertellen.
ik wil u zeer graag helpen, dus als u vragen heeft kan u bij mij terrecht.
M.v.g.
Jasmin V.
Jasstylezz@hotmail.com
Ik ben Mark.
Ik heb niet echt een probleem wel een aantal vragen over wat ik zelf de afgelopen jaren zie, voel en af en toe hoor.
Ik heb in 2003 tot 2004 in Irak gezeten als Marinier, om het verhaal een klein beetje kort te houden, ik zagen tijdens mijn patroulles in Irak
kwam ik regelmatig een klein meisje tegen van hooguit 8, 9 jaar oud, ik gaaf dat meisje altijd water en het voelde goed allemaal, ik heb toen tijdens die Patroulle
tegen een aantal colega's gezegt, als ik dat meisje mee kon nemen naar nederland voor een beter leven had ik dat gedaan. aantal weken later kwam ik haar lichaam tegen bij een aanslag.
Ik ben in maart 2004 terug gekomen uit Irak en in de zomer van 2004 gestopt bij het korps Marinier.
Op het moment dat ik thuis kwam van Irak ging alles nog wel goed maar naar een aantal weken ging het met stappen achteruit, voelde me onrustig en werdt ook heel snel kwaad.
Door veel praten en openstaan is alles veel beter geworden alleen het gevoel dat er iemand bij me was bleef.
2005 ben ik op me zelf gaan wonen en het is alleen maar beter gegaan alleen het gevoel dat er iemand bij me was bleef
op een gegeven moment zag ik schaduwen achter me langs schieten en een lamp boven me knipperde, niet alleen op me werkplek maar ook op de wc en een andere colega die na mij naar de wc ging had niks gezien.
Bij me thuis zag ik ook schaduwen achter me langs schieten en er was ook altijd 1 lamp die links van me tv staat, die moest ik bijna elke week vervangen, af en toe kreeg ik ook het gevoel dat ik s'nachts werdt wakker gemaakt.
Ik heb vorigjaar in de zomer van 2008 hulp gekregen van een vriendin en die heeft een reading bij me uitgevoerd, zij kwam bij mij een meisje tegen die met me mee aan't liften was (waar ik was was zij ook) die vriendin van mij begon meteen over Irak en dat meisje, zij heeft ook meteen dat meisje bij me weg gehaald dus naar het goede licht gebracht, ik voelde me zo leeg, ik wist eigenlijk niet hoe ik me moest voelen goed/slecht, ze zij ook tegen me dat het niet zo'n heel raar gevoel is omdat je toch wel een aantal jaar samen heb geleefd. dat is nu zo'n jaar leden dat dat bij mij is gebeurd, alleen zag ik nog wel eens schaduwen langs me heen schieten. nu heb ik dat al een halfjaar niet meer, ik heb voor een aantal weken, maanden terug witteachtige (soort rook) gezien van uit me woonkamer door de raam naar buiten, ik kan alleen niet zien wat het is maar het blijft buiten, schaduwen zie ik nu ook niet meer
(het voeld echt niet eng aan ofzo)
zou het mogelijk kunnen zijn dat ik een onvanger ben? en dat ik onbewust heb geleerd dat ik dat gene buiten kan houden?
O'ja zeker niet onbelangrijk, ik heb ook een kat, die is nu ook een stuk rustiger.
PS: dit is een beetje in grote lijnen wat ik ervaar. en ik denk toch wel Positief over dit alles
met vriendelijk groet Mark
Al een tijdje gebeuren er voor mij onverklaarbare dingen in mijn huis,
vlak voordat mijn oom zelfmoord pleegde hoorde ik zijn stem.. ik wist toen nog niet wat er rond die tijd zou gebeuren, toen ik
een half uur daarna werd gebeld met de mededeling dat hij dood was gevonden werd ik toch een beetje bang, had hij me willen waarschuwen, was het de bedoeling dat ik hem tegen zou houden.
mijn vriend ging een tijdje terug beneden drinken halen en zag een schim op de bank zitten, het rook naar sigaren rook beneden
en ik dacht gelijk aan mijn oom aangezien hij vaak een sigaar rookte.
mijn moeder slaapt tijdelijk bij ons in huis en haar wekker radio gaat snachts vaak vanzelf aan, en de tv op de slaapkamer krijg ik als mijn vrind er niet is niet aan...
het lampje gaat wel even branden maar gaat daarna gelijk weer uit.
als mijn vriend dan snachts thuis komt en we de tv nog even aanzetten doet hij het gelijk.
mijn zoontje 1,5 jaar slaapt onzettend slecht, hij brabbelt soms tegen iets en blijft daar dan geconcentreerd naar kijken okal ga ik in mijn handen klappen
de aandacht blijft bij dat andere.
het maakt me echt bang, gister was mijn zoontje leuk aan het spelen in de slaapkamer waar van ik foto,s heb gemaakt.
rond zijn hoofd zit een witte vlek. op internet staat dat het gewoon weerkaatsing is, dat wil ik wel geloven maar toen ik de andere foto,s bekeek viel bij meerdere foto,s de schaduwen op, de schaduwen maakte hele andere bewegingen als dat hij op dat moment deed.
de lampen hebben ook een tijdje allemaal vaak achter elkaar geknipperd, maar dat is helemaal over.
nu heb ik twee ker snachts gehad dat ik wakker werd omdat ik dacht dat mijn vriend thuis kwam die altijd gelijk gaat douchen na zijn werk.
ik hoor de douche dan lopen, maar mijn vriend kwam beide keren pas later thuis.
onze hond slaat laatste tijd vaak onnodig aan terwijl het geen blaffer is.
hij blijft dat naar vooral de lamp of het plaffond kjiken en ruikt zenuwachtig en grommig in de lucht.
hij komt angstig over en dat is nieuw voor me.
ik weet niet wat ik van dit alles moet denken en ben benieuwd hoe andere hier tegen aan kijken?
groetjes miranda
Hoi Mark en lalamiss.
Hoi Mark dat jij dat meisje voelde was als dank wat jij voor haar hebt gedaan en waarschijnlijk nog meerder mensen uit jou omgeving.
Bedenk dat jij als je dat wil weer contakt kan krijgen als je dat wil, ze is inderdaad naar het licht gegaan en vanuit dat licht kan zij de leegte die voelde op vullen met liefde als je dat wil en vraag er dan ook om.
Voor lalamiss.
Ik denk dat het je oom is, ook jij kan in gedachte vragen om jou en je huis met rust te laten, neem in gedachte afscheid van hem omdat dat niet gebeurd is, en veroordeel hem ook niet voor wat hij heeft gedaan, omdat jij de oorzaak er van niet weet
Wat je kan doen is om te vragen of hij naar dat niveau wil gaan waar hij thuis hoord en daar verder wil leren wat voor hem belangrijk is.
Sterkte er mee.
Groeten H@ns.
hallo,
een kleine 12 jaar terug verhuisden we naar het huis van een overleden tante. Niks aan de hand... toch was er soms een gevoel dat zij nog steeds onder ons was. Dan maar besloten om een zuivering te doen in elke kamer, van zolder tot kelder. Weg was ze. Maar nu hadden mijn grootouders een "poort" gevonden om binnen te komen; Best lastig als ze 's nachts naast je bed zitten. Telkens wakker worden. Dan maar vriendelijk verzocht om van verdieping te verhuizen, nl de woonkamer. En jawel, terug nachtrust.
heb wel in de woonkamer een altaartje gemaakt waar ik kaarsen en wierook kan branden. Hun foto's, samen met andere overleden familieleden, vrienden, staan op het altaar zodat ze steeds in het licht staan.
Af en toe is het wat "vol" in de kamer als er 1 of meerderen eens gedag komen zeggen.. maar er is mee te leven. Kinderen kunnen inderdaad er anders op reageren. Ook meegemaakt met 1 van mijn kinderen. Vragen stellen, erover praten kan hen geruststellen, maar het is niet makkelijk...
Als je overleden familieleden hebt of vrienden die je heel dierbaar waren kan je misschien een foto van hen op een altaartje plaatsen met een kaars... betrek je kind er bij, leg uit waarom je dit doet, want aan overledenen kan je steun vragen, raad, en antwoord krijg je...
Misschien heeft de ziel die in je huis rondwaart nog zaken te doen, moet hij nog een boodschap brengen. Stel hem die vraag voor je gaat slapen, in je droom/slaap krijg je vast een antwoord.
Blessed be.
Linda