Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

geeste

nona
15 jaar geleden

Hallo ik heb laatst een droom gehad en ik zou graag willen weten wat de betekenis hier van kan zijn.
Het lijkt net of ik het echt heb meegemaakt.. en ben nu gewoon bang om te slapen.
Help mij alstublieft

Ik droomde dat ik met de zwager van een vriendin van mij in een huiskamer zat, alle lichten waren uit en we waren gewoon gezellig aan het praten.
Ik wou drinken gaan pakken in de keuken maar ik hoorde de deur heel hard dicht slaan en zei dus tegen die zwager van die vriendin van mij of hij met mij naar de keuken wou lopen. Maar op dat moment hoorde we ineens voet stappen zware grote voet stappen in de gang.. en hij zei tegen mij met zijn wijsvinger op zijn mond sssttt.. ik begon gelijk te huilen want ik voelde dat er iets slechts iets kwaadaardig bij ons in de buurt was..
We zaten elk moment te wachte wanneer de deur van de huiskamer open ging.. maar toen ineens leek het of alle kracht van die vriend van mij uit zijn lichaam werd gezogen. Ik voelde me zelf ook zwak worden ik probeerde te bidden in de naam van god kon ik alleen zegge en toen kon ik niet meer praten alleen maar denken ik kon mezelf niet meer bewegen mijn lichaam was helemaal zwaar maar ik was er wel bij. en ik voelde het binnen komen en het begon boven mij zwaar te ademen.. en toen ineens kwam er uit de rame wit licht heel fel licht..

En toen werd ik wakker.

Kan iemand mij vertellen wat dit betekend

Dankjewel

15 jaar geleden

Hoi Nona.

Die droom die hebt gehad wil zeggen van wat er ook gebeurd dat je steeds beschermd blijft, dat bewijst het witte licht, de huiskamer ben je zelf, met al je er varingen.
Je hebt geleeerd dat hoe erg het ook wezen mag alleen het woord GOD voldoende is om het te denken of uit te spreken het witte licht over je zal waken.

Groeten en sterkte.

H@ns.