Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

toilet schrobben

meurs
15 jaar geleden

Hallo,

Ik droom al paar dagen dat ik de toilet aan het schrobben ben. Ik zie remsporen. In mijn dromen walg ik er niet van, in het echte leven zou ik dat niet een pretje vinden.
Vannacht droomde ik, dat mijn moeder mijn toilet aan het schrobben was, de toilet leek wel een grote zwembad, maar er werden weer remsporen van poep geschrobt. In dezelfde droom was ik de toilet aan het schrobben, toen mijn moeder op bezoek kwam bij mij thuis. Ze wachtte tot ik klaar was. Vandaag was de 4e dag op een rij dat ik droomde dat ik toilet aan het poetsen was vooral van poepsporen! 2 dagen eerder droomde dat ik in een supermarkt naar de toilet ging. Ik was de toilet aan het schrobben dat ik mijn vriend heel lang liet wachten in de auto. Later zag ik een toiletjuf, bleek dat ik voor niks zolang had lopen schrobben, want er was toch een toiletjuf aanwezig.

Hoe kom ik van die dromen af en wat betekent die dromen?

Joost
15 jaar geleden

er zit niks anders op dan de rest van je leven snachts poep te moeten schrobben,mischien iets slecht gedaan in je leven?daar word je nu mischien voor gestraft middels een taakstraf in de nachtelijke uurtjes

HANS85
14 jaar geleden

hallo ''meurs''

misschien heb je diep in je eigen bewustzijn een plekje zitten die je zelf nog niet gevonden heb.

Een plekje waarin je poep eigenlijk ziet als iets lekkers, misschien kom je van je "nachtmerrie" af als je in het echt eens probeerd om het toilet te schrobben.
Misschien vind je dit eigenlijk wel heel fijn om te doen.

En als je fantasie nog wat verder rijkt dan je zelf zou denken, is misschien een poep fantasie binnen de slaapkamer toch niet zo'n vieze gedachte.

Ik hoop je iets geholpen te hebben en wens je veel sterkte,

met vriendelijke groet,

Hans