Hallo Allemaal,
Ik droomde vannacht dat ik ging bidden. Ik bevond me in een negatieve omgeving(feest-alcohol omgeving), ik ging daar bidden. Ik had alleen niet mijn gebedskleding bij me, dus ik moest improviseren. Dus toen nam ik een lange gewaad en deed dat op mijn hoofd om zo mijn haren te bedekken. Maar terwijl ik op de grond bad, ging het helemaal mis, ik stikte half in mijn kleding ofzo. dus toen moest ik opnieuw gaan bidden en toen werd ik afgeleid door een mooie man. Ik ken hem in het echt en ik heb een slecht gevoel over hem. Het is een intelligente man, die zeer gewiekst is en mensen voor de gek houdt. Hij begint me te versieren en ik zeg dat ik eerst mijn gebed moet doen. Ineens besluit ik om het niet te doen en ga met hem mee naar boven. Hij had net een andere meid in zijn kamer en toen ging ik op zijn bed liggen, we hadden daarvoor ook gezoend. Maar toen zag ik witte lakens en daar heb ik ook eerder over gedroomd. In mijn droom begreep ik echt niet waar ik mee bezig was, hoe kan ik nou deze man boven God verkiezen.
En toen werd ik wakker. Ik denk wel dat die man symbool staat voor de duivel. Alleen ik begrijp niet waarom hij me wel kon verleiden. Ik had namelijk hiervoor altijd dromen dat ik de duivel kon weerstaan, alleen dan kwam hij niet in menselijke vorm in mijn droom.
Ik hoop dat iemand me hierover uitleg kan geven.
Groeten Susan