Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Oké, DIT IS TE RAAR!!!

Char
14 jaar geleden

Oké, ik stond dus te douchen, en stond even te genieten en nergens aan te denken. Kijk ik naar het ( doorzichtige ) douchedeurtje, zie ik dat er, in het beslagen gedeelte, iets was geschreven... "Hoi"... ik had het niet gedaan, altans niet bewust, en het was een heel ander handschrift dan het mijne, en ik was de enige in de badkamer... WAT WAS DIT?!

Ikke
14 jaar geleden

Dit hoeft geen geest of iets dergelijks te zijn geweest.
Uit ervaring weet ik dat wanneer je (of iemand die eens bij jou gedoucht heeft) een keer iets schrijft in het beslagen gedeelte, je dit nog best lang blijft zien. Elke keer als dat gedeelte weer beslaat zie je die tekening of woorden nog. Als kind deed ik dit altijd, en mijn moeder vond dat nooit leuk omdat je dat nog heel lang elke keer bij het douchen blijft zien. Vraag dus even in je huishouden na of iemand dat geschreven heeft, want ik denk dat dit het is en je je dus geen zorgen hoeft te maken :)

Char
14 jaar geleden

Je hebt me verkeerd begrepen denk ik. Als het een oude tekening is, dan is het altijd vager. Maar deze was net nieuw. Nog geen 5 minuten oud. Dus...

mikje
14 jaar geleden

hey,

ik denk niet dat je je er zorgen om moet maken soms doe je dingen zonder het zelf te weten. ik bv. doe dingen waar ik zelf niets meer van weet, eerst dacht ik dat dat van spoken kwam maar ik geloof daar ni in of altans ik porbeer het niet. nu ik ga niet zeggen dat je zit te liegen of dat je het zelf hebt gedaan zonder het te weten maar je moet niet egt bang zijn ozo geesten kunnen jou normaal gezien niets lichamelijk doen. xxx

mvg mikie

Doenja
14 jaar geleden

Hee

Als je wilt weten wat het is, zeg/schrijf dan hoi terug kijken wat er gebeurt.
het is maar een tip.
maar als je weer doucht en je ziet het weer maak er een foto van!!
als het lukt!

veel suc6