Hoi~
Ik heb sterk het gevoel alsof er iets in mn kamer is, nouja.. ik weet het gewoon zeker.
Een gedeelte van mijn kamer voelt als t ware koud en negatief aan.
Soms lig ik op mn buik (op mn bed), achter mn laptop en is mn achterhoofd gericht naar die plek. Soms durf ik me absoluut niet om te draaien of te bewegen maar na een tijdje is dat bange gevoel weg en kan ik alles weer doen.
Ik heb dit niet alleen 's nachts maar ook overdag.
Mijn katten komen in mn kamer en gaan nooit op die plek liggen, altijd maar aan de andere kant van de kamer. Soms staren ze naar die plek, dat is best wel eng dus gooi ik ze er meestal uit als ik wil gaan slapen.
Ik heb laatst gelezen dat katten IETS kunnen zien, of zoiets.
Ook nog iets raars, mijn posters vallen altijd van die muur af, hoe ik ze ook ophang! (punaises, buddy, tape..) Maar op mn andere muren blijven ze wel perfect zitten en als mn raam openstaat staat de wind erop en vallen ze er niet vanaf, terwijl er bij DIE muur geen windvlaag in de buurt komt.
Ik woon bij mn oma thuis, mijn tante heeft in deze kamer voor mij gezeten en die heeft dit niet gehad.
Iedereen verklaard me voor gek en ik wil hier heel graag vanaf want ik begin deze angst steeds vaker te voelen.
Heeft er iemand advies?