Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

i just dont get it please help me

cragon
14 jaar geleden

nahja dit was dus mijn droom die ik niet snapte:

nahja afgelopen nacht hea, ik had dus gedroomt dat ik in een compleet witte vlakte was en er was nergens iets echt helemaal niks ik en alles was wit, maar toen zag ik dus op een gegeven moment carmen daar in eens verschijnen en die was aan et huilen dat ze me miste (zowiezo carmen die huilt zul je niet snel zien) dus ik rende er op af maar ze hoorde me niet zag me niet niks en ik kon dr niet aan raken ofzow dus ik snap em niet

LenieLeo
14 jaar geleden

Misschien kan dit betekenen dat je waarschijnlijk denkt/bang bent dat je steeds minder (goed,leerzame,troostzame) invloed hebt op carmen (sinds het feit dat ze je niet hoorde, zag staan, etc).
Misschien geeft dit je van jezelf dekt dat andere mensen jou goede hulp niet waarderen of niet in de gaten hebben dat je hen hulp wilt aanbieden.
Denk ook goed na over het gevoel, gedachte, handelingen die je wilde verichten, toen je naar haar toe rende om haar te troosten.. wat ging er precies door je heen?.