Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom over vriend

felicia
14 jaar geleden

Ik heb op dit moment voor het eerst van mn leven een echte relatie met een man waar ik gek op ben. Het probleem is dat hij voor mij met veel verschillende vrouwen is geweest, en dat ik steeds weer voor zijn verleden word gewaarschuwd. Ik wil echt proberen het te laten werken tussen ons, en ik ben ervan overtuigd hij ook, maar ik word continu beinvloed door verhalen van anderen en beschuldig hem daardoor steeds van vreemdgaan en niet eerlijk zijn terwijl dat niet waar is.

Normaal gesproken brengen wij veel tijd samen door, maar ik ben afgelopen week even bij mn oom en tante ingetrokken om te studeren.
Gisteravond heb ik m een paar onbeantwoorde smsjes gestuurd, vanmorgen werd ik vroeg wakker en was ik erg bezorgd. Toen ik hem belde bleek hij gewoon uit te zijn en hing al snel weer op... Ik vond het een kutactie van hem, en kreeg toen de volgende droom:

Hij kwam bij mij op bezoek en ik was boos op m. Hij was helemaal vies en had enorm lange nagels. Ik ben toen een schaartje voor hem gaan halen zodat hij zn nagels kon knippen. Toen haalde hij een roze (vrouwelijke) mobiele telefoon uit zn tas. Ik vond dit erg raar en vroeg hoe hij eraan kwam. Hij zei dat ie m van een vriend had geleend. Toen ik vroeg of ik m even mocht zien wilde hij dat niet. Toch kreeg ik per ongeluk mijn foto op zijn telefoon te zien...

De rest van de droom is te vaag om me te herinneren, maar ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.. Ook in het echte leven, want ik weet niet zo goed hoe dit nu verder moet.