Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Ontmoet het meisje waar ik verliefd op ben in mijn dromen...

Martijn
14 jaar geleden

Hallo allemaal,

Ik heb nu al twee keer het meisje waar ik verliefd op ben ontmoet in een droom.

Die laatste droom ging zo:

Ik zat te eten in het restaurant waar ik normaal werk, en ik liep even weg. Toen zag ik dus dat meisje daar zitten allen aan een tafel. Ik ga erbij zitten en vraag wat ze hier doet. Even later komt de vriendin van dat meisje erbij staan. Uit eindelijk gaf ik haar (dat meisje waar ik verliefd op ben) een kus, en stonden we daar in het restaurant te zoenen...

En toen werd ik wakker en baalde ik dat het een droom was :P

Weet misschien iemand wat dit kan betekenen?

Bedankt alvast,
Martijn

Vanity
12 jaar geleden

Hallo meestal zeggen ze droomem zijn bedrog. soms niet soms komt wel iets uit maar weet niet of die ook uit komt mechien wel je weet het nooit.

Nesta
10 jaar geleden

hallo allemaal

ik had een lekkere droom(ff serieus, was echt lekker)
ik was in de stad,gewoon ff chillen lekker rustig,liep er een meisje, een vreet lekkere chick.
maar ze was boos en ineens pakte ze mij en trok mij mee naar een steegje,ik dacht wtf maar ik meelopen. dus later begon het te regenen en ik wou weglopen en ze duwde me tegen een muur en ik wou net wat zeggen en ze ging mij zoenen,ik haar ook,vreet lekker toen was ze vrolijk en zij kom naar de gamehal,ik meelopen,dacht waarom niet,dus wij staan daar zij ineens nog een keer zoenen,ook vreet lekker en toen werd ik wakker door mijn nichtje van 7

jammer was het een droom en niet echt????

en dat was m'n droom

Aisha
10 jaar geleden

Bleh