hallo allemaal,
Voordat ik mijn droom uitleg, denk ik dat er bepaalde dingen die echt gebeurd zijn ook vermeld moeten worden.
Ik ben erg verliefd op iemand geweest, maar hij koos mijn beste vriendin en niet mij. Nu krijg ik te horen dat hij achter mijn rug zei tegen een andere vriendin dat er nooit een klik was met mij en dat hij die vriendin bepotelde waar ik bij was om mij op te jagen.
En iets wat er helemaal niet mee te maken heeft: ik heb gedoken op vakantie wat ik erg leuk vond en dit komt ook terug in de droom.
Daarna kreeg ik dus die rare droom dat ik op een boot leefde en hele goede vrienden erop had. Ik voelde mij gelukkig op die momenten.
De zee was nogal zwart en donker. Met een duikinstructeur besloot ik met een paar anderen te gaan duiken. Onder water was het wel een beetje donker maar ik voelde me er heel erg goed en voerde visjes en nam een kleine inktvis in mijn hand.
En opeens verscheen die jongen waar ik op verliefd was. Hij zei dat hij wel om mij gaf en dat ik de enige was die nog telde.
Ik schrik er heel erg van en dan veranderd het decor en ben ik opeens in een donker kasteel met akelige mensen. De rest is nogal wazig en kan ik niet meer plaatsen.
Ik vertelde jullie dit omdat ik erg in de war ben en niet weet wat dit precies moet denken. Ik heb gezworen dat ik nooit meer verliefd wou worden sinds hem en dat ik over hem was.
Maar nu gebeurt er dit.
Kan iemand mij zeggen wat deze droom wilt zeggen en (als dat mogelijk is) hoe ik die droom plots kreeg.
groetjes
Kan iemand mij vertellen wat die droom betekent?