Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Ex.. nieuwe liefde.. waarom in MIJN droom?

MieMie
14 jaar geleden

Hello All,

Bijna 4 weken geleden heeft mijn ex een punt achter onze relatie gezet. Ze zei dat er geen ander was, maar de signalen die ik al een poosje oppikte en wat ik de afgelopen weken heb gehoord kan ik niets anders dan constateren dat er wel een ander was/is.

Nu is het zo dat mijn ex bij me ingetrokken was en die dus nu geen huis meer heeft (woont weer bij de ouders), maar eergister droomde ik dat het andersom was.. en ik mijn boeltje moest pakken en weg moest gaan. Wat zou dit kunnen betekenen?

Afgelopen nacht heb ik nog zo'n (voor mij) onverklaarbare droom gehad. Ik zag mijn ex en die zocht toenadering, maar ik heb haar gezegd dat ik weet dat er een ander is etc etc en toen sloot ik ineens een soort vriendschap met haar nieuwe 'liefde'! Terwijl ik echt een onbeschrijfelijke hekel aan haar heb..

Kan iemand me dit alsjeblieft verklaren??

Thanks,

MIEMS!

vergeet achtig
14 jaar geleden

heey ik heb vanacht een rare droom gehad? dat ik met de jongen van mijn dromen verkeering had en dat we het sireus wilde maken dat iedereen het mocht weten en hij kwam ok bij me thuis eten het was supper leuk dat ik zoon droom heb gehad maar wat betekent het???????????????????? gr vergeet achtig