Hoi iedereen,
Ik droom nu al een tijdje over een jongen op school. Ik ken die jongen alleen van gezicht, maar ik heb hem nog nooit gesproken. Nu is hij wel het type waar ik op val, maar ik droomde dus dat ik helemaal op hem was en hij mij ook leuk vond. en toen ik vanochtend wakker werd had ik nog steeds het gevoel dat ik verliefd was. Nu voel ik me nogal verward of ik wel of niet verliefd ben....Komt dit door mijn droom? Snapt iemand dit?
Mijn 2e verwarrende droom (diezelfde nacht!) was dta ik met 2 vriendinnen was en we gingen in een lift. Ik ging in een lift en mijn 2 vriendinnen in een lift boven mijn lift. Eerst gingen we heel sloom naar beneden tot we vast zaten....en opeens heeel snel! toen stortte ik neer en viel de lift boven mij met mijn 2 vriendinnen op mij. Opeens leefde ik nog en mijn 2 vriendinnen gingen hun lift rustig uit. ik wilde dat ook maar de deuren gingen héél snel open en dicht en net toen ik er door wilde glippen werd ik geplet. toen was mijn droom over maar het heeft me veel energie gekost want vandaag was ik heel erg moe.
Maar weet iemand wat beide dromen inhouden?