Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vriendje dat vreemdgaat met oude crush van hem

Blondie
14 jaar geleden

Hoi lezers van droominfo,

Ik heb vannacht een vreemde droom gehad. Ik droomde dat mijn vriendje met zijn zogenaamde 'oude crush' (het meisje dat hij leuk vond voor mij) naar huis fietste. In mijn droom vond ik dit vreemd en fietste ik mee. Toch raakte ik ze kwijt. Ik merkte en hoorde van heel veel mensen dat zij op dat moment bij hem thuis was. Daarom ging ik er naartoe. Hij kwam naar de deur en zei dat er niemand bij hem thuis was. Ik zag haar scooter staan dus ik wist wel degelijk dat zij er was. Toen kwam ze naakt aanlopen en maakte ze me belachelijk dat ik slecht was in bed en dat ik heel bot en gemeen tegen hem was. Hij bevestigde dit en ik raakte in paniek. Ik begreep totaal niet waarom ze me dit aandeden. Ze bleven me belachelijk maken. Toen werd ik wakker met heel veel haatgevoelens voor dat meisje, en vooral een paniekgevoel. Ik vind dit heel vervelend want in het dagelijks leven kom ik dat meisje nog wel eens tegen. Ik heb een normale band met haar, al blijf ik diep van binnen er wel mee zitten dat mijn vriendje opeens mij leuk vond en dat meisje opeens uit zijn gedachten was verdwenen.
Op dit moment gaat het ook slecht tussen mijn vriendje en ik. Dat komt omdat hij me de laatste tijd vaak pijn doet door me voor vervelende dingen uit te maken die ik liever niet noem. Daarnaast is hij heel snel jaloers en boos als ik met een jongen te maken krijg op wat voor manier dan ook. Via school, werk of sport.
Ik vraag me af of deze droom iets te betekenen heeft. Ik vind het heel vervelend dat ik (nog steeds) die paniek- en haatgevoelens tegenover dat meisje en mijn vriendje heb. Wat kan ik hier aan doen?

Groetjes!