hallo allemaal,
Ik ben vaker op deze site en zie dat andere problemen hebben.
Ik wil nu ook mijn probleem vertellen en ik hoop dat jullie me heirbij kunnen helpen.
Ik heb namelijk een droom en er komen steeds meer dingen uit die dromen in werkelijkheid terug.
Ik droom namelijk dat ik speciaal contact heb met jongens, ik sta hand in hand met ze in de hal van school.
Niemand lijkt er problemen mee te hebben, ook droom ik dat ik met ze mee ga naar een discotheek en dat ik sta de dansen met ze.
En dat is dan niet gewoon dansen maar meer richting schuren. Toen ik laatst carnaval ging vieren gingen we met mijn vriendengroep naar een café/zaal. Daar ging ik op dezelfde manier als mijn droom dansen met de jonge van mijn dromen(die een vriend van mij is in RL)
Ik weet neit of ze het deden omdat ze aangeschoten waren of misschien ook omdat ze het toch wel n beetje leuk vonden.
Ik vond die avond namelijk best gezellig:$, in mijn dromen heb ik ook vaker sex met mn vrienden.
In het echt zou ik hier niet over willen denken, maar in mijn dromen lijkt het allemaal normaal.
In mijn dromen ben ik dus een beetje homo, wat ik in het echt dus niet wil.
Weet iemand of dit misschien een voorbode van de werkelijkheid is???
Ik hoop het niet maar toch was ik best wel blij dat mijn droom van de discotheek is uitgekomen.
alvast bedankt ;D
en toch hoop k dat k dan miss bi kan blijven