Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

spiegel

S.
13 jaar geleden

Hoi allemaal
kan iemand me meschien helpen met mijn droom?
Ik zat in mijn kamer voor mijn spiegel, maar ik zag A. (die ik in het echte leven niet zo goed ken ,maar wel heel leuk vind. Hij kent mij trouwens niet) en de spiegel werkte als een soort computer we zagen elkaar en we communiceerde door met lippenstifd op de spiegel te schrijven zodat de ander het kon lezen. We spraken af in een spookhuis en daar hield ik hem stevig vast omdat ik zo bang was en hij beschermde me. ik was zo blij en verliefd op hem toen hij zijn armen om me heen sloot. Even later verlieten we het spookhuis, maar hij herkende me noch niet van het echte leven,maar als van dat meisje waar hij net zon leuke tijd mee gehad heeft

S.
13 jaar geleden

weet echt niemand wat het betekent?

13 jaar geleden

Ja, ik weet het antwoord op je vraag. Kijk die spiegel representeert jouw ziel, je ziet hem als jouw evenbeeld (weerspiegeling). Nu, dat griezelhuis wil zeggen de moeilijke niet zo leuke momenten die je ga of al beleefd, liever samen met hem zou willen beleven omdat je je veilig voelt bij hem. Het is dus tasten in het donker, niet zeker zijn, maar je vertrouwd er wel op. En ja dat laatste van niet herkennen, schrik dat hij je zal vergeten of je niet zal zien staan... zien als een van de vele en enkel de herinnering van amusement zal herinneren in plaats van jou zelf.

groetjes

S.
13 jaar geleden

Hee
Heel erg bedank, het klopt behoorlijk ja
groetjes