Hey,
ik heb de afgelopen nachten een van de meest intense dromen van mijn leven gehad, dus ik dacht eens een website te zoeken waar mensen mij misschien een paar zaken zouden kunnen verklaren.
Ik droomde dat ik op een soort kamp zat (school of jeugdbeweging,... geen idee) met heel wat andere mensen rond mijn leeftijd (21), mensen die ik in mijn leven nog nooit zag maar het voelde alsof ik ze al mijn hele leven kende. Er gebeurden heel wat rare dingen, zo werden we een keer overvallen, beschoten en ik was altijd degene die iedereens leven redde, maar dat leek redelijk vanzelfsprekend. Op een dag was er een soort galabal waar iedereen naartoe ging, ik was niet van plan te gaan want had geen date. Maar opeens ontmoette ik een meisje dat niet van het kamp zelf was, maar ze was wel daar (ik weet niet meer waar ze vandaan kwam zo opeens). Ik had het meisje nog nooit gezien, maar ik kreeg een enorm warm en gelukkig gevoel. Het gekke is dat ze er helemaal niet uitzag zoals ik mij mn hele leven mijn droommeisje heb voorgesteld (ze was knap maar niet perfect zoals een model ofzo, maar voor mij zo ongelooflijk mooi, ze was een beetje alternatief gekleurd haar enzo= iets waar ik totaal niet op val). We begonnen te praten en hadden een ongelooflijke avond, gingen naar het bal wat uiteindelijk leidde tot een kus. Hoewel ik in het echte leven al met veel meisjes gekust had voelde dit ongelooflijk. Ik was tot over mijn oren verliefd en dit voelde zo ongelooflijk realistisch. Hierna werd de droom onderbroken door mijn wekker, ik moest opstaan en voelde mij verschrikkelijk slecht omdat ik besefte dat dit niet echt was en ik haar waarschijnlijk nooit meer zou zien. Hoewel er uiteraard stukken ontbraken omdat je een droom snel vergeet bleef haar beeld in mijn hoofd nog de hele dag rondspinnen.
De volgende nacht ging het verhaal verder precies waar het was afgelopen de vorige nacht. We gingen op een tweede, derde, ... 'date' maar wisten nog altijd heel weinig over elkaar. Dat was precies ook helemaal niet nodig want we hadden aan elkaar alleen genoeg, we moesten niets anders weten. Niets deed er nog toe, alleen wij...Over de andere personen die daar waren weet ik dan ook niets meer van. Ik weet wel dat mn meisje soms een vriendin meenam, meer herinner ik me niet behalve dat ik weer ontgoocheld wakker werd met haar beeld gegraveerd in mijn hoofd.
Kan er iemand mij verder helpen??? Ik zou haar zoooo graag ontmoeten maar dat is belachelijk want ze is het product van mn eigen verbeelding.
Ik snap er niets van