Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Oude liefde

Anoniempje01
13 jaar geleden

Hallo allemaal,

Vannacht droomde ik over iemand waarvan ik nog steeds hou.
Hij is een jaar geleden mijn minnaar geweest en heeft na een paar maanden toch de knoop doorgehakt en voor zijn vriendin gekozen.
Ik vind het nog steeds ontzettend moeilijk en ik droom af en toe nog over hem.
Zo ook vannacht, mijn droom is nog nooit zo helder geweest. Ik zie zijn gezicht nog precies voor me in mijn droom.
Hij kwam terug naar mij omdat hij me toch mistte. Hij kwam terug om te vertellen dat hij met mij verder wilde omdat de liefde echt over was tussen hem en zijn vriendin.

Nu ik dit heb gedroomd ben ik er weer de hele tijd mee bezig, en ik maak mezelf er gek mee dat het ook echt iets betekent...
Zou dat kunnen? Of is het gewoon iets wat ik heel erg hoop en ga ik er daarom over dromen...

anoniemto
13 jaar geleden

Dit soort dromen heb ik ook, maar de werkelijkheid bewijst dat ze niets betekenen en hooguit een stille wensen zijn die in je droom uitkomen. Ik denk dat dromen een zekere onbewuste kennis is, die niet altijd lijkt wat het is.
Ik ben mijn leven lang een heftige dromer. Soms zijn de dromen zo reƫel dat ik er een dag door van slag kan zijn. De tijd bewijst dat het roerselen zijn uit m'n onderbewustzijn.
Twee keer heb ik antwoord gekregen in een droom, dat is wel bijzonder. Toch blijf ik geloven dat ik het antwoord in mijn onderbewuste als had.
Jouw droom kan heel goed de wens zijn als vader van de gedachte.....of eigenlijk droom.