Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Hoe geef je dit nou weer een titel...

Anoniem XIV
13 jaar geleden

Ik was bij mijn vriend, en zijn moeder (die er totaa niet meer uitzag als zijn moeder, maar als een blond ding van 20/30? ) had een baby gekregen, dus er was een 'baby shower', en wij zijn toen naar boven gegaan naar een slaapkamer en [vul maar in. ] en toen kwam er iemand binnen, en toen moesten ik en hij aan zijn moeder gaan uitleggen waarom hij vreemd was gegaan.

Heel, héél weird. Heeft dit betekenis? Er is geen één baby in voor gekomen trouwens, wel veel visite. Ik herinner me ook nog wel dat op een gegeven moment iemand naar boven kwam en paarse glitter in de wc spuugde. (zegmaar, rochel, spuug.) en daarnaa weer naar beneden wilde lopen, en ook op de trap was glitter achterliet. Ik heb nog in mijn droom aan mijn vriend gevraagd waarom diegene paarse glitter in de wc spuugde. Hij wist het ook niet. xDD

Ik werd wakker en ik had zoiets van: WAT. DE. ??

Anoniem XIV
13 jaar geleden

Niemand?

Jenna
13 jaar geleden

Hey,
Ik weet niet wat je droom betekent, maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Je bent op zoek naar bevrediging en liefde, en dan droom je dat soort dingen.
In dromen veranderen veel dingen en op die manier komen er paarse glitters enz.

Ik hoop dat ik genoeg geholpen heb!

X

Anoniem XIV
12 jaar geleden

Mja zou best kunnen :P Vond het echt een hele rare droom xd Het was echt van die vloeibare glitter, die mijn zusje altijd gebruikt. En het was mijn real life vriendje, daar ben ik ook blij om :P ik vond het deel van zijn moeder die zo anders was alleen zo raar :PP