Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Hij was me aan t opgeilen en ik lokte het uit!

Lufff
13 jaar geleden

Okee, ik droomde dat ik met iemand die ik ken alleen in een soort huisje was, en dat ik hem heel erg leuk vond. Ik wist dat hij mij ook leuk vond, en ik merkte ook dat hij meer wilde dan vrienden zijn.
Opeens rende ik een trap op, naar een zolder ( geen donkere oude zolder maar een lichte zolder) en daar onder het raam stond een bed.
Ik wist dat als ik zou bukken, er dan iets zou gebeuren. En toen ik dus expres bukte om mijn knuffel van achter het bed vandaan te halen, stak ik mijn kont expres heel ver naar achteren. Ik hoorde toen hoe die jongen naar me toe rende, en zijn handen op mijn heupen legde terwijl hij achter me ging zitten. En toen ging hij op en neer, en het voelde net echt!
Het ging een hele tijd zo door, en we moesten heel erg lachen omdat we er allebei zo'n gek gevoel van kregen en meer wilden......
Wat betekent dit allemaal? Help, dit vind ik echt een hele rare droom!
xxxx

13 jaar geleden

Iel, enge droom! Ik heb wat dingen op de sitee gezocht die bij jouw droom passen:

SEX

Dromen over sex zijn in eerste instantie vrij eenvoudig uit te leggen: het is de manier van je libido om aan te geven dat je al (te) lang geen sex meer hebt gehad. Het kan een verwijzing zijn naar onderdrukte sexuele verlangens en je behoefte aan fysieke en emotionele liefde.

Sex met iemand anders dan je partner in je droom duidt op ontevredenheid met de fysieke kant van jullie relatie. Aan de andere kant, het kan ook zomaar een speels fantasietje zijn. In zulke gevallen zal je merken dat je in je droom aanzienlijk minder geremd bent, en dat gevoel van avontuur mischien later kan overbrengen naar je bestaande relatie.

Als je droomt dat je de liefde bedrijft met een ex, of met iets anders dan je huidige partner, duidt op je terughoudenheid om zomaar een nieuwe relatie aan te gaan. Je kan je nerveus voelen om jezelf bloot te geven of je voelt momenteel een opwelling van hoe het was toen jij en je ex samen waren.

Geloof het of niet, maar het is heel gebruikelijk voor stelletjes die op het punt van trouwen staan om te dromen over erotische avonturen met anderen dan hun aanstaande.Dat komt allemaal door de spanning. Het is ook een aanwijzing voor de nieuwe rol die je aanneemt en de onzekerheden die dat met zich meebrengt.

Als je hetero bent, en toch droomt dat je het doet met iemand van hetzelfde geslacht is niet zozeer een teken van een verborgen homosexueel verlangen, maar om het accent te leggen op zelfacceptatie en liefde voor jezelf. Je zou meer in contact moeten komen met je mannelijke of vrouwelijke kant van jezelf.

BED

Een bed in je droom staat voor je intieme zelf en het ontdekken van je eigen sensualiteit. Als je slaapt in je eigen bed, duidt dit veiligheid en het herstellen van je innerlijke balans. Je bent op zoek naar huiselijke vrede en harmonie. Als je in je droom wakker wordt in het bed van iemand anders, of een onbekend bed, dan vertegenwoordigt het bed de consequenties van beslissingen die je genomen hebt.

Als ls in je droom zoekt naar een bed, suggereert dit dat je moeite hebt met het accepteren van de intieme kant van jezelf. Je kan je geremd voelen om je sexualiteit volledig te beleven. een alternatieve uitleg is dat je op zoek bent naar harmonie en huiselijk geluk.

Een droom waarin je naar bed gaat met een vreemd geeft vaak aan dat je te snel vrienden maakt. Je zou mischien wat terughoudender moet wezen.

Als je droomt dat je boven je bed zweeft, of vanuit je bed in de lucht wegdobbert, suggereert dat je je hulpeloos voelt en geen binding voelt met degenen om je heen. Je ideeen en opvattingen kunnen mensen van je vervreemden. Mischien zou je je sterke persoonlijkheid iets moeten dimmen ten faveure van de ideeen van anderen.

RELATIE

Een droom over relaties uit het echte leven duidt veelal op de vervulling van een (onbewuste) wens. In een droomtoestand is het mogelijk om kwesties te confronteren die je normaliter zou negeren of waarvan je bang bent om ze naar voren te brengen. Vergelijk de droomrelatie met die uit het echte leven. Waarin zit het verschil?

Wanneer je een relatie hebt met een vreemde, vertegenwoordigt dit de verschillende kanten van je persoonlijkheid.

TRAP

Dromen dat je op een trap staat voorspelt geluk en veel blijdschap. Wanneer je daarentegen van de trap valt zul je het slachtoffer worden van haat en jaloezie. Het rustig van een trap af lopen geeft aan dat je tegenslagen zult ervaren in zaken en in de liefde.

Wanneer je droomt over een prachtige, brede trap voorspelt dit eer en rijkdom. Als je anderen een trap af ziet lopen zullen onplezierige ontwikkelingen het geluk verstoren. In een droom op de trap te zitten voorspelt een langzame toename van geluk en tevredenheid.

ZOLDER

Als je droomt over de zolder, symboliseert dit vergeten herinneringen of onderdrukte gedachtes die onthuld worden. De zolder vertegenwoordigt tevens je geest, spiritualiteit en je verbondenheid met het hogere zelf.

Een andere uitleg is dat deze droom duidt op moeilijkheden die je belemmeren om je doel en ambities te bereiken. Na een lange periode van ploeteren zul je daarentegen deze problemen overwinnen.

Een rommelige zolder is een teken dat je nodig een wat structuur moet aanbrengen (in je geest).

Geen idee of dit wat helpt, maar toch, misschien wel.

Groetjes cupXcakie

lufff
13 jaar geleden

iewl....al die dingen zeggen best wel veel over seks hea???
hoe kan dat echt? daar ben ik normaal dus echt niet mee bezig!
iewl! raaaar!....
o.O