Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ik droom nooit over sex, ik ben pas 12, maar nu.... help me!

anoniem 1999
13 jaar geleden

halo,
ik droomde vannacht echt heel vreemd, hopelijk weten jullie wat het betekent? volgensmij heeft het namelijk wel een betekenis, ik kon mijn droom nog gewoon onthouden en heb hem zo snel mogelijk opgeschreven:

ik droomde dat ik een soort sjeik zag, met een grote zwarte zonnebril. Ik en mijn vriendin vroegen parles vous francais aan hem, en hij antwoordde yes. we vroegen meer dingen aan hem, meer weet ik niet. toen kwam er een vrouw in een soort blauw badpak, verder niet te omschrijven en die vroeg iets aan die man(het was in ieder geval duidelijk dat ze vroeg seks met hem te hebben.(dit is gek, ik ben helemaal niet met seks bezig...) ze ging op een vreemd toestel liggen, maakte sexy bewegingen en de sjeik kwam al naar haar toe. ineens zaten ze in een soort stadium, met allemaal publiek die naar hun voorstelling keken. ze daagde elkaar uit, gingen uiteindelijk op elkaar liggen en hadden sex. dit duurde best lang, uiteindleijk ging ik naar een kleedkamer toe. daar zat een spleetje in de muur en keek ik toe hoe hun uit hun dak gingen.
later liep ik met een andere vriendin(een iets minder goede dan de 1e) naar de douches om te plassen, terwijl er een wc was. de hal was ontzettend groot, als je dacht dat je op het einde was kwam je weer 10 douches tegen. verderop was een rij met heel veel spiegels, waarachter een man met een (volgensmij) groen vest en (volgensmij, de droom was best wel vaag) blonde stekeltjes me aankeek en gebaarde dat hij sex met me wou. ik rende gillend weg, gevolgd door mijn vriendin. we kwamen langs een grote marktkraam(ofzo) waar ik 1 slavink kocht en de in een zakje deed. toen kwam de man weer, ik rende weg en zei dat die vriendin nog 3 slavinken mee moest nemen. ze deed het heel langzaam, waardoor ik moest blijven rennen. ik zag ook een zoontje bij die man, maar die stond vaag op de achtergrond. deze scéne heb ik eerder gedroomd, alleen herrinner ik het me nu pas weer.
opeens kwamen we in een stoet bij een bruggetje, van politieke partijen. ik liep er middenin en ik zag de koningin, ik zwaaide en zij zwaaide terug. alles was leuk en ik voelde me op mijn gemak, tot die man weer aankwam. hij pakte me bij mijn arm, maar ik zag een agent en schreeuwde naar hem dat hij moest helpen. de agent kwam, hielp me en zette de man in de gevangenis.

dit is een vreemde droom, die ik, gek genoeg, niet echt als een nachtmerrie zag maar ook niet als prettig. weet iemand wat dit betekent?(ik zit er best wel mee...)
anoniem

anoniem1999
13 jaar geleden

en daar komt ook nog bij dat ik soms bewust droom over een jongen die ik heel goed ken(zit bij mij op korfbal, is mijn buurjongen, zaten bij elkaar in de klas etc.) dan droom ik dat we tongen en weet ik wat. terwijl ik hem niet eens geweldig leuk vindt!(wel aardig)

anoniempj..
13 jaar geleden

dit gaat te ver

kura
13 jaar geleden

als ik jou was in die droom had ik hem allang al aan gevlogen en meegedaan met hem, moet je ook eens proberen

Jenna
13 jaar geleden

Hey,
Je hoeft je denk ik niet druk te maken over je droom.
Ik droom ook wel eens dat ik bijvoorbeeld verkracht word, maar ik heb dezelfde leeftijd als jij hebt.
Het betekent gewoon dat je opgroeit, en op zoek bent naar liefde en misschien ook al denkt aan seks.
Je hoeft je geen zorgen te maken, en gewoon lekker door blijven dromen;-).

x