Hallo,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen om te begrijpen wat deze droom zou kunnen betekenen die ik jullie zo zal vertellen. Ik was 6 jaar geleden samen met een jongen en ik ben hem nog steeds niet vergeten. Hij was namelijk mijn eerste dus dat vergeet je niet zo snel =). We hebben sinds een dik halfjaar geleden terug contact. Maar hij is zo verwarrend en ik moet me zo vaak in slaap wenen omdat ik zoveel vragen heb. We smsen soms paar x per dag, dan hoor ik een dag niks meer, dan krijg ik weer een sms van hem, bv: En leeft ge nog? Dus het lijkt wel alsof hij iets wilt, maar het niet goed weet. Hij heeft mij wel eens vertelt dat hij gedroomd had over mij waar ik dus graag een antwoord op zou willen hebben wat het zou kunnen betekenen.
Hij droomde dus dat hij op de autosnelweg aan het rijden was 's nachts, en dat hij mij tegenkwam op de autosnelweg. Mijn broer zat naast mij en hij was aan het rijden. Mijn ex zei er nog bij dat we elkaar even aankeken en dat hij erna doorgereden was.
Wil iemand mij AUB vertellen wat dit zou betekenen, zou ik echt appreciƫren :) enorm
Groetjes