Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

zwangerschapsdroom

maxime
12 jaar geleden

Beste mensen,

kan iemand mij helpen?

Ik droomde vannacht dat ik net bevallen was van een meisje ze was heel klein net iets groter dan een mannehand.
In die droom waren ook andere mensen die ik niet kende en het ging om een test mensen die nooit nee zeiden ergens tegen en mensen die in iedereen vertrouwen hadden. een vrouw deed alles voor iedereen die zei nooit nee en iemand vroeg mij of die mijn baby mocht vasthouden en toen zei ik nee en was ik erg beschermend naar mijn dochter. Ik wou niet dat haar iets overkwam en ik was degene die na 3 dagen wegliep met mijn kind uit het spel ( omdat je dan pas wegmocht) weet iemand wat dit betekend?

Ik had nog een rare droom en denk er nog steeds over na mijn moeder is in 2009 overleden. En in mijn droom was ik bij mijn vader zijn familie we zaten op een verjaardag en toen ik naar de keuken liep om wat drinken te pakken stond mijn moeder daar ineens en ik gaf haar een hele dikke knuffel ik draaide me om en wou me familie zeggen dat mijn moeder nog leefde. maar toen ik dat zei zeiden ze nee je moeder is al 2 jaar overleden en toen ik terug keek richting mijn moeder stond ze er gewoon dus ik zei nee ze staat hier en toen kwam familie eraan en stond ze der niet en toen ik er alleen stond stond ze er weer wel. hele vreemde droom dat dus niemand mijn moeder zag behalve ik. in de droom pakte ik haar dus ook vast en bleef lang knuffelen omdat ik der zo erg miste. en toen werd ik wakker.

kan iemand dit uitleggen?

12 jaar geleden

Hey daar!

Ik kan je wel helpen denk ik.
Er zijn 2 optie's...
Optie 1:
Iedereen heeft een gidsgeest, een soort beschermer. Hoe oud was je toen je moeder overleed?
Als je toen erg jong was, kan je moeder je gidsgeest zijn..
Die tonen zich vaak in hun dromen.
Optie 2:
Je moeder mist je, en laat zich zien in je droom.
Zo maakt ze contact met je. Dat met die baby kan zijn dat zie je wil laten zien dat ze erg beschermend over je is..

Ik denk dat het 1 van de 2 opties is.. Ik weet alleen niet welke.
Hopelijk helpt het!

Blessed Be.