Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vreeemdgaan?

12 jaar geleden

Ik heb al bijna 3 jaar een vriend. Paar maanden geleden vond ik een ander jongen leuk van mijn werk, maar mijn vriend vind ik ook nog steeds leuk.

Ik heb inmiddels al 2 dromen gehad waar de andere jongen in kwam en het was een beetje een vraagteken voor mij.
De eerste droom:

Ik was met mijn collega's naar een land gegaan. Opeens knuffelde de jongen mij van achter, ik duwde hem weg en keek naar hem: van wat doe jij. Hij ging alleen lachen. Later liepen we overal en hij pakte mij en nam me ergens anders mee weg van de anderen en gingen uit de centrum. Het regende dus we waren onder mijn paraplu en bleven lopen en lopen. We gingen heel veel praten en hij deed een arm om me heen en ging meer closer doen, en opeens begonnen we te zoenen! Na het zoenen zei ik tegen hem: Maar ik heb een vriend! Hij zei: Jaa ik weet maar dat maak niet uit, als jij niks zegt en ik ook niet dan gebeurd er niks.. Liepen we steeds verder opeens zagen we mijn vriend! Maar toen liepen niet meer zo close omdat we terug gingen naar het centrum en niet aan iemand wilde laten merken dat we 'iets' hadden.. Mijn vriend had eerst wel een raar gevoel over de jongen en mij, en opeens deed de jongen iets achter mij wat mijn vriend zag en mijn vriend ging helemaal te keer tegen de jongen en ze begonnen te vechten!!

De tweede droom ben ik een beetje vergeten, maar ik weet nog wel dat we ook gingen zoenen in die droom..

Wat betekenen deze dromen? Ik zit er echt heel erg mee! Hopelijk kunnen jullie mij helpen =].

DeEngel15
12 jaar geleden

maar nee sus ik droom da soms ok allz nh het zelfde ma ongeveer