Hallo beste dromers,
Heel gek maar ik ben er bijna nooit mee bezig maar vanochtend droomde ik wel iets wat ik wil delen met mensen die zich er wat vaker mee bezig houden. Ik droomde dat ik contact maakte met een vrouw, kort donker haar, ze kwam uit zuid Israel zo vertelde ze me en toen ik naar haar gezicht keek leek ze ook veel op iemand uit die streek. Haar gezicht kwam echt te voor schijn en het werd erg duidelijk. Wat verder vreemd was dat voor ik haar sprak in de droom ik haar van afstand zag. Ze was in een huis vlakbij het station van mijn geboorte stad. Ze speelde daar de hoer en ze gebruikte drugs. Ze zag er alternatief uit. Toen ik later met haar sprak gaf ik aan dat ik haar leuk vond op het eerste gezicht zij vertelde dat ze het zelfde had. Op een gegeven moment pakte ik haar vast en hield haar buik vast zoals je je vrouw vast houdt als ze zwanger is. Je staat achter haar en slaat je armen om haar buik. En ze was zwanger. Ik voelde de baby schoppen. En toen werd ik wakker met een verdriet dat sereen was, kalm en heel erg diep. De rest van de dag tot nu toe heb ik het gevoel alsof ik heel dicht bij iets of iemand ben. Dit gevoel van verdriet is een aangenaam soort van verdriet. Alsof het goed komt, ik weet niet. Misschien dat iemand hier helderziend is en die mij er iets meer over kan vertellen. Graag reacties.
vanwatdan