hallo allemaal
ik zit in een pleeggezin doordat ht thuis niet meer leefbaar is,ik ben 15.
ik woon nu bij m,n broer en schoonzus in zeeland een stuk verder dan waar ik vandaan kom.
maar ik heb de laatste tijd heel veel dromen over een jongen die ik heel erg mis. Ik was verliefdop hem geworden maar durfde niks tegen hem te zeggen,en hij niet tegen mij.We zijn allebij best wel verlegen. Maar tog voelde ik dat we bij elkaar hoorde en dat hij dat ook had,ookal hadden we nog nooit met elkaar gepraat. maar nu ik inzeeland zit denk ik constant aan hem ik heb h,m al berichtjes gestuurd via hyves maar hij reageerd niet.ik denk dat hij niet durft?!?
hier komen een paar dromen:
Droom 1
Droom over …
Ik droomde dat ik een spel had met allemaal kleuren. een ding weet ik en dat was dat de kleur geel voor * stond.* had ook iets geels aan. ik wou naar hem toelopen op een warme dag. Hij stond naast 2 kamelen en kippen dacht ik, met 3 andere mensen, een oude schoolleraar en een jongen waar ik een hekel aan had. alleen toen ik naar hem toeliep was het iemand anders met dat gele aan, diegene waar ik een hekel aan had. Plots stond ik in het middelpunt van een tribune met aan de ene kant m,n oude klas van de basisschool en aan de andere kant m,n klas van dit jaar. ik werd bang en wist niet meer wat ik moest doen.
en dit heb ik later ondekt (geen droom!!)
Ik keek pas op de hyves van* neef **. Ik zag op zijn hyves een spel met allemaal blokken met kleuren, die je moest wegklikken. Net zoals in m,n droom….
droom 2
Vannacht droomde ik dat * weg was en dat k hem moest zoeken. ik dacht dat hij dood was en dat hij ergens ik de berm lag naast een voetbal veldje. Ik ging zoeken met een paar andere mensen, maar we konden hem niet vinden. Ik vroeg nog hulp aan de jongens die daar voetbalde maar hun wilde niet helpen.
droom 3
Vannacht droomde ik met m,n oude klas op exursie gingen op de fiets. Het was somber weer met een zonsondergang. * fietste achteraan en ik ging ook achteraan fietsen om naast h,m te fietsen. dat lukte me. Ik keek expres naar de zonsondergang om * duidelijk te maken wat ik romantisch vind. Toen kwamen we aan bij een winkelcentrum en opeens fietste ik naast een oude schoolvriendin marianne. Ik wou shoppen met een paar meiden en *** ook. Maar hun liepen al weg, dus besloten ik en marianne samen te gaan shoppen. We haalden eerst een broodje. Daarna gingen we naar een winkeltje met make-upjes en spulletjes enzo. Ik was al lang uitgekeken maar *** niet. Ze vond iets leuk en dat wou ze kopen maar eerst schreef ze van alles over dat product op.
ik hoop dat iemand me kan helpen met m,n dromen en ze uitleggen
oja *= die jongen die ik niet kan vergeten
**= * neef van die jongen
en ***= een oude schoolvriendin