Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Verliefd in een droom

Jeroen96
12 jaar geleden

Hallo,

Ik ben Jeroen en ben 16 jaar,
ik vroeg me af wat deze droom betekent:

Ik kwam in een droom een meisje tegen, die ik van de basisschool ken zie haar nu haast nooit meer.
We merkten dat we elkaar leuk vonden en toen gaf ze mij haar kamer ''nummer'' van een hotel waar zij in de buurt was ( het nummer was iets zoals: asfazfafg45683 ook wel raar :S )
Toen ik daar aan kwam gingen we eerst gewoon het hele hotel door etc, en daarna gingen we in haar kamer tongzoenen.
Toen dat voorbij was gingen we weer wat normale dingen doen, en even later toen lagen we in bed, van haar, en toen zag ik een briefje voor me met vanalles erop geschreven, maar kon het niet echt lezen, maar wist wel wat het betekende, namelijk dat we gewoon vrienden konden blijven eerst, maar nog geen sex, en dat zij overhaast was, ok vond ik best, maar opeens toen was ik weer gewoon in een straat, in het donker en zij was weg.

Wat is de betekenis hiervan?

Groeten,
Jeroen

12 jaar geleden

Hallo Jeroen. Ik ben ook 16 jaar ik ben ook zo lang op zoek naar mijn droom man van mijn dromen maar kan hem niet vinden en ben er niet mee gestopt. Als je haar leuk vind of je heb haar adres of niet meer zoek haar op.als je nog nooit verkering heb gehad is het egt leuk je moet haar just egt gaan zoeken. Ik kan ook wel uiten kijken naar mensen die met elkaar hebben. Dat vind ik leuk. Maar als je haar egt wilt moet je voor je hard en je gevoel gaan. Hoop dat julli gelukkig worden. En mog je er niet uit komen kun je gerust een re: geven. Groetjes van vanity

Jeroen96
12 jaar geleden

Tja, ze ziet er wel leuk uit, maar volgensmij zal ze mij haast niet meer herkennen, en we passen denk ik niet echt bij elkaar.

Misschien komt t doordat het al lang geleden ( enkele jaartjes ) is dat ik verkering had, maar wie weet wanneer ik weer verkering heb

En nog bedankt voor het antwoorden ;) had niet meer verwacht dat dat nog zou gebeuren:D

Heb ook ff op een paar van jou topics gereageerd.