Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

dromen dat mn vriend vreemgaat met mijn ex beste vriendin

ghghgh
12 jaar geleden

ik droom laatste tijd echt vaak over mijn vriend die vreemd gaat met mn oude beste vriendin.
ik spreek haar nu niet meer omdat we ruzie kregen en dat hebben we eigenlijk altijd.
maar laatst keek ik op mn vriend z'n tel en had hij mn oude vriendin nog in zn contacten lijst staan.
(had hij er ooit in gezet voor mij als ik bijv, me tel niet bij me had, want ik sprak haar heel vaak)
en toen ik nog met haar om ging waren we best vaak met zn drieen en hun konde het goed met elkaar vinden.
+ haar uiterlijk is precies wat mijn vriend mooi vind,.
denk je dat dit iets betekent?

wim vl
12 jaar geleden

Neen hoor, dit hoeft helemaal niet zo erg te zijn als het lijkt.

Het overgrote deel van onze dromen zijn dingen die we nog niet verwerkt hebben.. de angst zit er bij jou dus duidelijk in dat je je vriend aan dat mens zou kwijtspelen.

In principe zou je je vriend gewoon moeten vertrouwen maar stel dat je haar gewoon uit zijn contactenlijst zou verwijderen? Je zegt er niets van maar zo kan je na een tijdje wel te weten komen of hij haar er weer opnieuw heeft ingezet.

Mannen zijn jagers, ik kan me moeilijk inbeelden dat hij zich aan die ene persoon in zijn gedachten zou vastklampen. Hij heeft tenslotte jou en daarnaast loopt de wereld vol met meisjes die hij waarschijnlijk even mooi vindt als je vorige vriendin. De concurrentie lonkt overal, als hij jou waard is dan kan hij er maar beter mee leren omgaan.

Laat het niet aan je hart komen hoor!

Wim