Hoi allemaal,
Ik heb een hele vreemde droom gehad die mij niet meer loslaat. Een vriendin van mij P. is al een tijdje aan het daten met een jongen A. Ze hebben echter nog nooit gezoend en weten allebei niet of het wel wat wordt.
Een aantal weken geleden droomde ik dat ik ging picknicken met P., A. en nog een vriendin. P. en A. konden maar moeilijk een gesprek voeren, terwijl ik de grootste lol had met A. (tot ergernis van P.) Hier zocht ik nog niets achter, maar afgelopen nacht droomde ik het volgende:
Ik zat naast A. en ik voelde een soort spanning. Hij pakte toen opeens mijn hand (maar keek me niet aan en vond het schijnbaar heel normaal). Ik voelde me schuldig, maar het voelde ook warm, vertrouwd en spannend. Ik sloot mijn vingers ook om zijn hand. Een vriendin van me zag het en schrok, maar lachte vervolgens en zei dat A. en P. toch geen echte relatie hadden.
Vervolgens droomde ik dat A. langs kwam bij mij thuis en een pot met vruchtjes op siroop voor me mee had genomen. Ik duwde hem naar de deur, omdat ik niet wilde dat iemand hem zou zien. We omhelsden elkaar en ik voelde een intense liefde tussen ons. We zoende en ik voelde me schuldig. Ik zei dat we dit niet konden maken tegenover P. Maar hij zei dat we gewoon vrienden konden zijn. Ik moest toen huilen en antwoordde dat ik meer wilden zijn dan vrienden. Vervolgens zei hij dat hij dat ook wilde en toen zoenden we weer.
Toen werd ik wakker en tot mijn schrik voel ik nu nog steeds vlinders als ik aan hem denk. En dat terwijl hij me nooit echt interesseerde en ik hem nog nooit gesproken heb. Ben ik nu echt verliefd door die droom of is dit slechts een illusie of komt het voort uit jaloezie??