Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Ik droomde dat ik seks heb gehad..

Olivia
11 jaar geleden

Ik zat met een jongen in zijn kamer. We begonnen dus ehh dat te doen.. En het voelde erg raar! ik zelf ben nog heel erg jong om dat te doen.. Daarom vind ik het een rare droom! Toen we klaar waren ging hij zn broek omhooghijsen en wou een glaasje water pakken. Opees zei ik WACHT!! kan ik zwanger raken..? Toen zei hij weet niet.. het zou wel cool zijn om een kind te hebben.. en ik glimlachde.. Maar ik wou geen kind op een leeftijd van 14! Dus mijn vraag is wat het betekent dat je droomt over ehh seks?

Heb het een beetje ongemmakelijk uitgelegd, sorry daar voor..

weetgeennaam
11 jaar geleden

Dat heeft met je lichaam te maken, je bent nu op een leeftijd waarop je lichaam van een meisje naar een vrouw gaat, je wordt ongesteld, je borsten beginnen te groeien, etc. Maar toch ben je er onzeker over omdat je waarschijnlijk nog niet alle gevolgen van sex weet. Misschien ben je er toch onbewust wel mee bezig. Omdat je nog niet alles weet ga je je onbewust dingen voorstellen die dan in je dromen voorkomen. (het krijgen van een kind bijvoorbeeld).

Hoop dat je hier iets mee kunt!

Groetjes

Olivia
11 jaar geleden

Dankjewell!