Mijn droom ging vannacht over die ene persoon aan wie ik de laatste tijd wel vaker denk. Ik zal de situatie kort uitleggen; Ik ben op mijn werk een jongen tegengekomen, wie nu achteraf pas de neef van mijn moeder's collega is. Ik ben een meisje dat erg gevoelig is door mijn voorgeschiedenis en alles wat ik heb meegemaakt. En ik weet nu ook dat hij iets soortgelijks heeft meegemaakt. Ik wou al zolang gewoon spontaan iemand ontmoeten, want ik had zo vaak t gevoel dat ik alleen was. Alleen doet hij nu erg raar tegen me en heb ik geen kans gehad nog om voorzichtig over onze jeugd met hem te beginnen. Mede doordat ik daar niet meer werk en ik er ook niet in de buurt woon ofzo..Maargoed ik droomde dat ik op zoek was naar hem. En dat ik hem welleens dacht te zien en er meerdere jongens zoals hem waren, maar dat ik daar niet tevreden mee was. Ik zocht naar zijn kamer en toen ben ik een een paar duistere, dus slecht verlichtte huizen gegaan en telkens zocht ik naar zijn kamer maar vond ik t niet. Op een gegeven moment kwam ik in een wat lichtere huis met bovenin een kamer dat wat mysterieus was en toen ik dacht dat ik er was moest ik nog één trap op, en net voordat ik naar binnen ging werd ik wakker.. En ik kan me deze droom dus nog echt heel goed herinneren en ook heb ik er een soort raar, opgewekt gevoel bij.. Hoop dat jullie er wat mee kunnen..!! Groet Samantha.