Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Omgekeerde wereld

blondangelxo
11 jaar geleden

Ik heb al anderhalfjar een relatie.. en sinds kort is iemand weer terug in mijn leven waamee ik 3 jaar lang bezig ben geweest iemand die mij heel erg goed geholpen heeft en mij als zijn ware zag.. ik twijfelde aan mijn relatie en dacht dat ik misscien uit deze relatie wou stappen ... sinds het eerste contact met die person kreeg ik een droom dat mijn vriend vreemd ging.. toevallig met iemand waar ik ook nog een godsgloeiende hekel aan heb.. en vanacht droomde ik ineens dat hij mij verliet voor iemand anders en ook nog iemand waarvan hij in de droom zei waarmee die vroeger al eens contact had gehad.. ook verschillende bekende plaatsen van me jeugd kwamen ineens na voren zoals zijn slaapkamer was ineens de slaapkamer van me neef.. en zijn huis was ineens het huis van waar ik vroeger deed paardrijden.. maar het rare is.. ik denk zelf dat de droom mij liet zien dat ik een foute keuze zou maken en het nog vreemdere is ik ben 4x wakkergeworden vanacht en toch bleef de droom steeds verder gaan... alsof het een filmpje was wat ik de hele tijd op pause deed zetten.. en platgezegd ik heb me uren klote gevoeld ik werd huilend wakker omdat ik me zo klote voelde me hart was gebroken in mijn droom maar in het echt ook .. zo vreemd dit.. heb geeen idee wat het betekend enige wat ik denk is dat hoe ik me voelde dat ik zo mijn vriend zou laten voelen als ik dit deed..

Lena van kooien
10 jaar geleden

Ik denk dat je zelf twijfelt. Tuurlijk iedereen kan op eens. Van een ander houden. Je zult mechien wel conflicten krijgen in je relatie maar uit niet. Want je twijfelt stap wel op je gevoel af wat je nog voelt. Dan komt alles nog goed.