Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Doom over een jongen

Maaike
8 jaar geleden

Ik droomde vannacht over een jongen die bij mij in de klas zit hij is knap maar ook echt een meeloper zonder zijn vrienden is hij heel verlegen.
Nu droomde ik dat ik met hem en mijn beste vriendin ergens buiten zat ik wat een betje flow met hem en mijn vriendin ging weg maarwij bleven na een tijdje praten kust hij me en later nog vaker in die droom was ik zeker weten verlieft ik werd heel blij wakker maar ik weet nou noet of ik over hem heb gedroomd omdat ik hem leuk vind of om een andere reden ik zit er al heel de dag over na te denken. weet iemand wat ik met deze droom moet doen?

8 jaar geleden

Als je droomt over een jongen die je kust hoeft niet te betekenen dat er een jongen is die je vriendje wordt. Het lijkt of er een deeltje in je mist. Er is een leegte die opgevuld dient te worden. Tijdens de droom wordt deze leegte opgevuld met een kus. Begrijp je wat ik ermee bedoel? Jij gaat mee met de flow en dat geeft aan dat je gewoon je ding doet, maar je vergeet wat je diep van binnen wilt. Wat zegt je gevoel…is mijn eerste vraag. Wat zegt je ratio…is mijn tweede vraag.