Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Huwelijk en verdriet

Shaar
8 jaar geleden

Hi allemaal,

Ik heb hulp nodig. Ik kan zelf niet uit komen.

Vanacht heb ik gedroomd over huwelijk. Een huwelijk van mij en een vriend die ik drie maanden momenteel flirt.

Droom begon met heg voorbooreiden van de huwelijk maar niemand wou me helpen. Iedereen was van mij ignoreren om te helpen de zaal mooi maken. Daarna ging ik mijn bruids jurk aan trekken het bleeft prachtig. Maar daarna moest mijn make up gedaan worden wou de visagist het niet doen. Ik moest hem dwinen in mijn droom om het doen hij heeft het gedaan maar heel snel en niks bijzonders. Oke, tijd was aangekomen en mijn vriend kwam niet we bleven wachten wachten en wachten maar hij kwam niet. En ik huilen in mijn droom. Ik ging zijn whatsapp kijken in mijn droom hij had zo'n display picture zo als van "gezicht van wat denk jij" en zo ben ik achtergekomen dat hij niet met mij gaat trouwen in mijn droom. Ik verdrietig in mijn trouwjurk en families rond mij.

Ik begrijp mijn droom zelf helemaal niet. Graag beetje hulp ????????

8 jaar geleden
Beheerder

Nu ja, afgezien van twijfelzucht en faalangsten zou het een omineus teken kunnen zijn want het lijkt een slechte voorspelling in te houden.
Nu zal elke bruid wel in de zenuwen zitten over een huwelijk of partner en omgekeerd.
Ik denk aan de film Run away bride met Richard Gere en Julia Roberts.