Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over ex die vreemd is gegaan

J.l
8 jaar geleden

Hallo allemaal,
Ik heb vannacht een droom gehad over een jongen die ik heel erg leuk vind. Ik ken hem nu een maand en we hebben al een aantal keer afgesproken. Het voelde allemaal zo goed en nul ongemakkelijke momenten. Hij was zo lief en liet me zo goed over mezelf voelen. Nu hebben we niet officieel een relatie, maar de laatste keer dat ik hem heb gezien zei hij dat hij er van baalde dat hij me niet officieel gevraagd had. Nu is hij 2 weken op vakantie geweest waar hij met een ander meisje heeft gezoend. Nu vind hij haar heel erg leuk en laat mij links liggen.. ik ben er echt kapot van.
In mijn droom kwam ik hem tegen op een feest. We waren in een tent. Ik trok hem mee naar buiten waar ik even met hem wilde praten. We liepen tussen allemaal tenten door waar ook dieren waren. (Heel apart) op een gegeven moment zei hij; je wil niet zomaar even praten he? Toen kwam er een man aan die hij kende. Toen gingen we rennen om ons voor hem te verstoppen, we kropen in een tent waar eerst dieren in hadden gezeten. Toen ik recht tegenover hem zat en hem in de ogen keek wist ik niet meer wat ik moest zeggen en stonden de tranen me in de ogen. Op dat moment werd ik wakker.. wat betekend deze droom? Wat kan ik doen in deze situatie? Ik voel me misselijk door alles wat er gebeurd is en weet niet wat ik ermee aan moet..

8 jaar geleden
Beheerder

Het dierlijke heeft te maken met driften (seksuele)
Als je niet meer deelt dan het bed ben je immers net als de dieren.
Waarom laat je je zo leiden door verlangens naar iemand die het niet waard is?

Waarom wil je iemand in je tent trekken?
Dat is een openlijke uitnodiging tot seksueel verkeer.

Het gekwetste ego zoekt een argument tot zelfrechtvaardiging.
Maar mensen zijn voornamelijk opportunisten.

1 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door Sheherazade.