Hey,
Afgelopen donderdag is mijn hart helaas gebroken, ik ben afgewezen door een jongen waar ik al bijna 2 jaar gevoelens voor heb. Maar ik heb een vraagje, sinds dat dit heeft plaats gevonden droom ik telkens over hem.
2 dagen hierna droomde ik dat ik hem tegen kwam. Hij kwam het goed maken en zei dat hij heel erg van mij houd en een toekomst met mij wilt. En dan over paar jaar kunnen we samen wonen en dan vervolgens trouwen. Hij wilde heel graag een toekomst met mij. De volgende ochtend werd ik wakker en was ik echt confused, was heel vreemd dat ik zoiets opeens droom..
Paar dagen hierna, droomde ik weer over hem. Maar deze keer gebeurde het tegenovergestelde. Ik kwam hem weer tegen, en zei dat ik hem niet kan vergeten. Hij zei daarop dat ik het moet blijven proberen, en hij geen gevoelens voor mij heeft. Gewoon nul. En als hij die wel had, dan had hij wel moeite gedaan voor mij. Ik werd zegmaar ‘ weer afgewezen ‘ in mijn droom.
Maar ik vraag me af, wat zou dit kunnen betekenen? Ik droom steeds verschillende dingen en ik vind het echt heel raar. De ene keer droom ik juist dat het wat wordt tussen ons en de andere keer weer juist niet?